کد خبر : 1730692 | 21 دی 1399 ساعت 21:25 | 14.6K بازدید | 1 دیدگاه

گتوزو: نمی توانیم همیشه مثل بردپیت زیبا باشیم

جنارو گتوزو، سرمربی ناپولی معتقد است که تیمش باید همچنان به پیشرفت خود ادامه دهد.

گتوزو: نمی توانیم همیشه مثل بردپیت زیبا باشیم

به گزارش "ورزش سه"، گل لحظات پایانی تیمو باکایوکو باعث شد ناپولی به یک پیروزی بسیار ارزشمند مقابل اودینزه دست پیدا کند و موقتا تا پیش از بازی امشب یوونتوس راهی رتبه پنجم جدول شود.

 

جنارو گتوزو، سرمربی ناپولی بعد از پیروزی مهم تیمش در دیدار امشب گفت: " تیم همچنان زنده است و به تلاش کردن ادامه می دهد چراکه ما اهداف بسیار مهمی در سر داریم. روز چهارشنبه ما یک بازی باورنکردنی را مقابل اسپزیا از دست دادیم بنابراین بسیار دشوار بود که امروز دوباره به مسیر اصلی خود بازگردیم ‌ اما خوشحال هستم که آن چیزی که سه روز پیش شاهد آن بودیم را جبران کردیم."

 

 

1561330

 

 

گتوزو در ادامه گفت: " من می خواهم تیمی را ببینم که به تلاش خود ادامه می دهد و هیچ فرصتی را از دست نمی دهد. ما وقتی تحت فشار هستیم باید پیشرفت کنیم. ما می توانیم بهتر از آن چیزی که در حال حاضر هستیم، عمل کنیم. ناپولی می‌خواهد همیشه زیبا باشد اما گاهی اوقات زشت بودن هم چیز بدی نیست. شما همیشه نمی توانید بردپیت باشید؛ با موهای بلوند و چشمانی آبی. گاهی اوقات باید مثل من زشت باشید. البته من اکنون از حالت عادی کمی زشت تر هستم چرا که مقداری پف کرده ام اما با این حال احساس بهتری دارم."

دیدگاه‌ها