کد خبر : 1730694 | 21 دی 1399 ساعت 21:36 | 26.3K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره جوان ایتالیایی در تیررس یوونتوس

مدیر برنامه مانوئل لوکاتلی از احتمال انتقال موکلش به یوونتوس سخن گفت.

ستاره جوان ایتالیایی در تیررس یوونتوس


به گزارش "ورزش سه"، درخشش مانوئل لوکاتلی، ستاره جوان و حالا 22 ساله در روزهای ابتدایی حضور در میلان نوید ظهور یک ستاره بزرگ در فوتبال ایتالیا را می داد، اما او کمی دچار افت شد و در نهایت ساسولو مانوئل لوکاتلی را به خدمت گرفت. حالا مدیر برنامه او فاش کرد یوونتوس در تابستان به دنبال لوکاتی بوده و شاید فصل بعد از انتقال صورت گیرد.

 

1561335

 

استفانو کاستلنوو گفت: "مانوئل لوکاتلی پوستر آندره پیرلو را در اتاق خود داشت و دیدار امشب با او برایش بسیار هیجان انگیز خواهد بود. با این حال این موضوع روی موکلم تاثیر نخواهد گذاشت، او علاقمند به بازی های بزرگ است و همیشه با تمام وجود تلاش می کند. یوونتوس علاقمند بود مانوئل را در تابستان به خدمت بگیرد، اما دو باشگاه به توافق نرسیدند. البته ممکن است این اتفاق در آینده رخ دهد.

 

خوشحالم که اولین بازی خود را در ترکیب تیم ملی ایتالیا انجام داده و هنوز انتقال به یوونتوس ممکن است، زیرا شاید ما در تابستان خوش شانس تر باشیم. ما رابطه بسیار خوبی با ساسولو داریم و این باشگاه همیشه بلندپرواز بوده است. خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد، اگر پیشنهاد خوبی ارائه شود، توافق خوشحال کننده خواهد بود. البته ما همیشه سپاسگزار باشگاه ساسولو خواهیم بود. من فکر می کنم که مانوئل به دنبال تجربه تفاوت در ایتالیا یا خارج از کشور است. او آرزوی بازی در لیگ قهرمانان را در سر دارد."

دیدگاه‌ها