کد خبر : 1730697 | 21 دی 1399 ساعت 21:50 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

ضربه شیری و قائد رحمتی علیه فاضلی

نساجی در روزی که می توانست با شکست صنعت نفت از بحران نجات پیدا کند در برابر ضربه طالب ریکانی مغلوب شد تا صدر جدول دوباره در اختیار آبادانی ها قرار گیرد.

به گزارش "ورزش سه"، نساجی از همان دقایق نخستین بازی برای رسیدن به گل آهنگ دروازه صنعت نفت را در پیش گرفت اما ارسال های خوب حسن نجفی از جناح راست به گل تبدیل نشد اما در عوض طالب ریکانی از راه دور و با یک شوت تماشایی دروازه نیما میرزاد جوان را باز کرد تا صنعت نفت در نیمه نخست با برتری یک بر صفر به رختکن برود. 

 

در نیمه دوم اما نساجی چهره تهاجمی تری به خود گرفت. بازی روی زمین این تیم منجر به پنالتی روی مهدی نظری شد که حامد شیری این پنالتی را به جایی زد که فرزین گروسیان می خواست. حامد شیری در سال های اخیر همه پنالتی های خود را برای نساجی تبدیل به گل کرده بود و کمتر کسی تصور می کرد این ضربه اش توسط فرزین گروسیان مهار شود؛ اما لحظاتی بعد یک موقعیت طلایی دیگر نصیب محمود قا ئد رحمتی شد. بازیکنی که در بازی قبلی در مصاف با پیکان گل زد اما گل او توسط داور مردود اعلام شد. روی اوت بلند سعید بیگی و در یک فعل و انفعال توپ زیر پای او افتاد و ضربه اش می توانست سقف دروازه صنعت نفت را به لرزه در بیاورد اما توپ او به جایی رفت که نباید می رفت؛ آسمان. 

 

 

1561337

 

 

و در نهایت نساجی در روزی که در برابر صنعت نفت ارایه گر بازی خوبی بود و به این تیم موقعیت نداد شکست خورد تا تماشاگران نساجی که روی بام های اطراف دور هم جمع شده بودند صرف نظر از بازی خوبی که نساجی ارایه داد از وحید فاضلی انتقاد کردند؛ هر چند نساجی فصل گذشته در 10 هفته پایانی با نتایج خوبی که در بازی ها گرفت از انتهای جدول به سمت نیمه بالای جدول حرکت کرد و در نهایت نهم شد.

دیدگاه‌ها