کد خبر : 1730699 | 21 دی 1399 ساعت 22:01 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاق خوب در وطنی؛ حضور جوان ها در ترکیب نساجی

صرف نظر از نتیجه ای که در بازی نساجی – صنعت نفت رقم خورد نکته امیدوار کننده در این بازی میدان دادن به جوان ها از سوی مربیان دو تیم بود.

به گزارش "ورزش سه"، در این بازی علاوه بر نیما میرزازاد که البته در هفته های ابتدایی هم در ترکیب نساجی قرار می گرفت وحید فاضلی به علی داوران هم به عنوان هافبک دفاعی در کنار محمود قا ئد رحمتی میدان داد. بازیکنی که پیش از این شاهد ورود او به ترکیب نساجی به عنوان بازیکن تعویضی به خصوص در دیدار با پرسپولیس بودیم اما در برابر صنعت نفت از ابتدا به میدان آمد. سرمربی تیم مازنی پیش از این هم از یک بازیکن رده سنی جوانان و امید در ترکیب تیم نساجی رو نمایی کرده بود. عرفان گل محمدی که در بازی با فولاد از ابتدا در ترکیب نساجی به میدان رفت و در برابر پیکان هم به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شد اما در این بازی فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد. از دیگر بازیکنان جوانی که امروز شانس حضور در میدان را در ترکیب نساجی پیدا کرد امیر حسین یحیی زاده وینگر راست فصل گذشته تیم رایکا بابل بود. 

 

 

1561338

 

در آنسوی میدان هم سیروس پورموسوی به حسین زاوره ای و احمد شریعت زاده دو بازیکن تیم ملی جوانان میدان داد که این جز اتفاقات خوب بازی نساجی در برابر صنعت نفت بود. البته باید به این نکته اشاره کرد وحید فاضلی برای نتیجه گیری در این دیدار تحت فشار تماشاگران بود و در چنین شرایطی میدان دادن به جوان ها جسارت می خواست که این مربی جوان نشان داد جسارت بازی دادن به مهره های جوان و کم تجربه را دارد و می خواهد بازیکنان خوبی را برای آینده نساجی بسازد.

دیدگاه‌ها