کد خبر : 1730709 | 21 دی 1399 ساعت 23:47 | 61.9K بازدید | 1 دیدگاه

سرژ گنابری:

می خواهیم مانند رئال سه بار پیاپی فاتح CL شویم

سرژ گنابری، ستاره آلمانی بایرن مونیخ از فتح لیگ قهرمانان اروپا به عنوان احساسی غیر قابل توصیف یاد کرد.

می خواهیم مانند رئال سه بار پیاپی فاتح CL شویم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در حال حاضر به دنبال تکرار موفقیت فصل گذشته است؛ جایی که آنها سه گانه معروف لیگ قهرمانان اروپا، بوندسلیگا و جام حذفی آلمان را بالای سر بردند. تیم هانسی فلیک در همه مسابقات از وضعیت خوبی برخوردار است اما به طور قطع باواریایی‌ها برای تکرار افتخارات فصل گذشته کار بسیار دشواری پیش رو خواهند داشت.

 

سرژ گنابری، ستاره آلمانی بایرن مونیخ بازیکنی بود که فصل گذشته نقش بسزایی در موفقیت این تیم به خصوص در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ایفا کرد. او حالا در مصاحبه ای پیرامون احساس فوق العاده فتح لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرده است.

 

 

1528497

 

 

سرژ گنابری در مصاحبه ای با دیلی میل گفت: " بدیهی است که لیگ قهرمانان اروپا به معنای کل اروپاست و هر کودکی آرزو دارد که روزی آن را به دست آورد. بلند کردن این جام احساسی است که فکر می‌کنم حتی شما نمی توانید آن را برای مردم توصیف کنید زیرا بسیار خوشحال هستید و در احساسات تان غرق شده اید. این تورنمنتی است که می خواهم دوباره در آن به مقام قهرمانی دست پیدا کنم.

 

ما در حال حاضر تیمی را در اختیار داریم که پر از استعداد و انگیزه است. هدف ما این است که هر چند بار که می‌توانیم به قهرمانی چمپیونزلیگ دست پیدا کنیم؛ شاید مانند بارسلونا یا رئال مادرید که توانست سه بار پیاپی این عنوان را به دست آورد. ما می‌خواهیم همان کارها را انجام دهیم."

دیدگاه‌ها