کد خبر : 1730717 | 22 دی 1399 ساعت 00:42 | 12.8K بازدید | 1 دیدگاه

بازی با ذوب‌آهن 9 امتیاز داشت؛

پاکدل: آلومینیوم با همه تیم‌های لیگ تفاوت دارد!

مهاجم گلزن آلومینیوم اراک امروز با درخشش خود نگذاشت تیمش شکست خانگی را مقابل ذوب‌آهن متحمل شود و در آخرین ثانیه‌ها، گلزنی کرد تا نتیجه باخت را با تساوی عوض کند.

پاکدل: آلومینیوم با همه تیم‌های لیگ تفاوت دارد!

به گزارش "ورزش سه" حامد پاکدل مهاجم 29 ساله و درودی تیم آلومینیوم اراک که در نقل و انتقالات تابستانی پیش از شروع لیگ بیستم به این تیم پیوست، ستاره اول تیمِ رسول خطیبی بوده و با درخشش امروز خود توانست تعداد گل‌های زده‌اش در فصل جاری را به عدد 5 برساند؛ اول امروز ابتدا گل برتری را برای آلومینیوم به ثمر رساند که ذوبی‌ها موفق به ثبت کامبک شدند اما در آخرین لحظات پاکدل با دومین گل خود تیمش را نجات داد تا بازی دو تیم با تساوی 2-2 به پایان برسد.

 

او پس از این درخشش در ترکیب آلومینیوم، ساعتی قبل در گفتگویی تصویری با برنامه شب‌های فوتبالی حضور پیدا کرد و به سوالات مجری برنامه پاسخ داد؛ پاکدل در بخش آغازین صحبت‌های خود گفت: امروز یک بازی عقب افتاده مقابل تیم ذوب‌آهن داشتیم، از نظر بازی امروز یک بازی 9 امتیازی بود از بابت که اگر ما می‌باختیم ذوب‌آهن به تیم ما نزدیک می‌شد و اگر هم موفق به کسب پیروزی می‌شدیم، اختلاف‌مان با تیم‌های پایین جدولی خیلی بهتر می‌شد.

 

وی ادامه داد: حساسیت بازی بالا بود و شرایط دو تیم به‌ویژه تیم ما که بازی قبل مقابل استقلال را هم واگذار کرده بودیم، باعث شده بود تا برای پیروزی به میدان بیایند؛ تیم ما به دنبال آن بود تا با کسب پیروزی، به شخصیت قبلی خودمان برگردیم و در جدول رده‌بندی نیز به ثبات برسیم. در نهایت بازی امروز یک بازی زیبا، تاکتیکی و پر افت و خیز بود و دو تیم نمایش خوبی داشتند که در نهایت بازی منجر به تساوی شد و هر دو تیم با یک امتیاز بازی را به پایان رساندند.

 

حامد پاکدل در پاسخ به سوالی درباره آقای گلی و ادامه روند گلزنی‌اش در لیگ برتر گفت: فوتبال یک بازی گروهی است و این‌که یک یا دو نفر در یک مسابقه خوب باشند، به یک تیم کمک نمی‌کند؛ هدف ما این است که همگی به همدیگر کمک کنیم چرا که تیم آلومینیوم، یک تیم نوپا در لیگ برتر است و شرایط آن با تیم‌های دیگر فرق دارد؛ خوشبختانه همدلی که در میان بازیکنان، اعضای کادرفنی و مدیران باشگاه به وجود آمده به کمک می‌کند تا ما بتوانیم روندی رو به رشد را سپری کنیم و از طرفی من یک مهاجم هستم و وظیفه اصلی‌ام گلزنی است و آدم باید برای هر روز که به میدان می‌رود، تلاش کند و این تلاش باید به‌قدری نمایان باشد که بتواند هم برای خودش و هم برای تیمش مثمرثمر باشد.

 

 

1555327

 

 

مهاجم آلومینیوم درباره تجربه‌ای که این روزها همراه سفید و سبزپوشان اراکی در لیگ برتر به دست می‌آورد، این‌طور توضیح داد: بعد از یک نیم فصل ناموفق که در تیم پارس جنوبی داشتم، سخت است که بازیکنی از لیگ یک به لیگ برتر بیاید اما خداراشکر شرایط خیلی خوبی برای من شد و دوباره توانستم در لیگ یک به آن فرم ایده‌آل خودم برسم و به این تیم کمک کنم تا پس از هجده سال به لیگ برتر صعود کند. در لیگ برتر بازهم خداراشکر می‌کنم، به رغم پیشنهاداتی که داشتم اما به لحاظ سخت‌افزاری شرایط اراک خیلی خوب بود و این امر باعث شد تا من ثبات داشته باشم و در این تیم بمانم و شرایط رو به رشد خودم را سپری کنم.

 

پاکدل درباره فاصله کوتاه اراک و دورود (زادگاه او) برای مسافرت گفت: آقای خطیبی با توجه بازی‌های فشرده به ما کم فرصت استراحت می‌دهد، اما اگر بشود خیلی دلتنگ هستیم؛ چند روز دیگر هم عروسی خواهر من است اما در این چند در تیم‌های مختلف در تهران، تبریز، بوشهر و ... بودم و از خانواده دور بودم و خیلی سخت می‌شد بتوانم به خانواده سر بزنم. فوتبال ما حرفه‌ای هست و زندگی‌مان هم باید حرفه‌ای باشد و بیشتر به فکر خودمان و تیم باشیم و بعد به خانواده برسیم. خداراشکر فاصله اراک تا دورود و منزل ما فاصله کوتاه و 90 دقیقه‌ای هست که انشالله اگر فرصتی باشد، به دیدار خانواده هم حتما خواهم رفت.

دیدگاه‌ها