کد خبر : 1730720 | 22 دی 1399 ساعت 01:05 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

قمری: در انتخابات دوچرخه سواری شرکت نمی کنم

مدیر کل دفتر هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش گفت: به نظرم هشت سال حضورم در فدراسیون دوچرخه سواری کافی است و نمی خواهم دیگر در انتخابات شرکت کنم.

قمری: در انتخابات دوچرخه سواری شرکت نمی کنم

به گزارش "ورزش سه"، خسرو قمری در گفتگو با ایسنا درباره ی اینکه با توجه به سمت جدیدی که در وزارت ورزش گرفت، در انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری ورود می کند یا خیر، بیان کرد: من در انتخابات شرکت نمی کنم. به نظرم اگر کاری بلد بودم و برنامه ای داشتم در این هشت سال پیاده کردم. هر کسی باید بداند یک روزی می آید، یک روز هم باید برود و به نظرم بیشتر ماندنم نه به نفع خودم است و نه مجموعه دوچرخه سواری. امیدوارم فردی با انرژی بیشتر بیاید.


او ادامه داد: البته از آنجا که من نیز جزو جامعه دوچرخه سواری هستم نسبت به فردی که قرار است به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شود حساسیت دارم. تلاش می کنم به عنوان پیشکسوت و عضو جامعه دوچرخه سواری  و فردی که سابقه مدیریت این رشته را دارد در یک انتخاب خوب کمک کنم. البته از ظرفیت حوزه کاری خودم به هیچ عنوان استفاده نمی کنم.

 

قمری در پاسخ به این پرسش که مدت زمان زیادی از عمر دولت باقی نمانده است و چه تضمینی وجود دارد که سمت جدیدش در وزارت ورزش را همچنان در دولت بعدی هم برعهده داشته باشد، گفت: من کارمند وزارت ورزش و جوانان هستم  و به تصمیماتی که در وزارت ورزش گرفته می شود پایبند هستم.

 

رییس پیشین فدراسیون دوچرخه سواری در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه سمت جدیدی که در وزارت ورزش بر عهده او گذاشته شد به منزله این است که نمی خواهند دیگر در دوچرخه سواری حضور داشته باشد، تصریح کرد: اصلا چنین چیزی نیست. وزیر ابتدا پیشنهاد بودن در فضای دوچرخه سواری را به من داد اما خودم اعلام کردم نمی خواهم باشم. او محبت داشت براساس سوابق و تلاشی که داشتم این تصمیم  را گرفت. اما  اینکه من در دوچرخه سواری نباشم چنین تصمیمی گرفته شد اصلا چنین چیزی نیست. حتی به نظرم مطرح کردن آن نیز درست نیست. من در انتخاب پست مستقل هستم و هیچ گونه اجباری در کارنبوده است.

 

او در مورد بلاتکلیفی ساختمان جدید فدراسیون که نیمه کاره مانده است نیز گفت:  من کار را به جایی رساندم و دستور وزیر ورزش را برای پرداخت یک میلیارد هم گرفته ام و  قطعا پیگیر نیز خواهم بود. البته باید ببینم چه کسی سرپرست می شود هماهنگی ها را با او انجام دهم . به هر حال  جزو خانواده دوچرخه سواری هستم و عرق  و تعصب نسبت به این کار را دارم و پیگیری می کنم تا ساختمان به دست خانواده دوچرخه سواری برسد.

دیدگاه‌ها