کد خبر : 1730728 | 22 دی 1399 ساعت 08:48 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیرلو: جنگیدن تا آخرین لحظه باید در DNA یووه باشد

آندره‌آ پیرلو، سرمربی یوونتوس، معتفد است که تیمش باید همیشه تا آخرین لحظه برای پیروزی تلاش کند.

پیرلو: جنگیدن تا آخرین لحظه باید در DNA یووه باشد

به گزارش "ورزش سه"، با وجود ده نفره شدن ساسولو در پایان نیمه اول، یوونتوس شب آسانی را در برابر این تیم تجربه نکرد؛ بیانکونری پائولو دیبالا و وستون مک‌کنی را به دلیل مصدومیت از دست داد و شاگرادان پیرلو تا آخرین دقایق بازی برای برد تلاش کردند.

 

پیرلو پس از پیروزی 3-1 یوونتوس برابر ساسولو گفت: "دیبالا به رباط زانویش آسیب زده. در روزهای آینده شدت مصدومیتش را بررسی می کنیم و امیدواریم چیز جدی نباشد.

مک‌کنی دیروز هم کمی درد و مشکل عضلانی داشت و پس از ضربه‌ای که خورد احساس درد کرد و از بازی بیرون آمد.

برای ما مهم بود تا با برد امروز به احساس ثبات برسیم، وگرنه برد روز چهارشنبه ما برابر میلان هیچ معنایی نداشت.

امروز در دقایقی کند بودیم، کمتر منظم و سازماندهی شده و بیشتر مصمم بودیم و عطشی که برای بردن بازی لازم است را نشان دادیم."

 

1561403

 

ساسولو توانست در دقیقه 58 با گل دفرل برای دقایقی بازی را مساوی کند.

پیرلو در مورد گلی که یووه دریافت کرد نیز افزود: "هافبک های ما بیش از حد منفعل بودند و دو مدافع‌مان در موقعیت خوبی در مقابل مهاجم قرار نداشتند. به او فضای زیادی داده شد. بنابراین اگرچه حرکت دفرل خوب بود، اما ما هم در خط هافبک و هم در دفاع اشتباه کردیم."

 
یوونتوس هفته آینده باز هم به سن‌سیرو بازمی‌گردد تا این بار دیداری با تیم دوم جدول، اینتر میلان، داشته باشد.
مربی یووه در مورد دیدار حساس تیمش با اینترمیلان گفت: "ما یوونتوس هستیم و بنابراین فشاری روی ما هست که در همه بازی ها پیروز شویم. در هر بازی باید طوری ظاهر شویم که انگار بازی فینال است. بعد می بینیم که در نزدیکی پایان فصل، کجای جدول هستیم."

 

1561404


 
پیرلو در پاسخ به این سوال که یووه در کجا پیشرفت کرده است که در هفته های اخیر به صدر جدول نزدیک تر شده، گفت: "فکر می کنم که بیش از همه چیز به اعتماد به نفس ما برمی گردد، اما همچنین به اینکه توانسته ایم حرکاتمان را به سرانجام برسانیم نیز مربوط است، حالا راحت تر و طبیعی تر در زمین حرکت می کنیم.
احساس می کنم برد برابر تورینو یک نقطه عطف بود، چرا که ثابت کرد اگر در تمام بازی ها با تمرکز و اراده کافی بازی نکنیم، اوضاع باریمان سخت خواهد شد.
عزم و اراده برای فشار آوردن و جنگیدن تا آخرین لحظات باید در DNA یوونتوس باشد. ما می توانیم کیفیت خود را ارتقا دهیم، می‌توانیم بهتر یا بدتر بازی کنیم، اما قاطعیت عنصری است که هرگز نباید فاقد آن باشیم. "

دیدگاه‌ها