کد خبر : 1730734 | 22 دی 1399 ساعت 09:10 | 34.2K بازدید | 6 دیدگاه

طلبکاری که حالا بدهکار است؛

رشید هم حقوقی تراکتور را برد، هم مالی!

با انتشار جزئیات رأی صادره از سوی کمیته استیناف درباره پرونده سنگربان استقلال با باشگاه سابق خود، حالا باشگاه تراکتور باید بدهی خود به مظاهری را هم پرداخت کند.

رشید هم حقوقی تراکتور را برد، هم مالی!

به گزارش "ورزش سه" شب گذشته سایت رسمی فدراسیون فوتبال به نقل از کمیته استیناف اعلام کرد که محمدرشید مظاهری دروازه‌بان تیم استقلال پرونده در حال بررسی ندارد و رسیدگی به پرونده‌های مطروحه او نیز خاتمه پیدا کرده و رأی آن صادر شده است؛ دو پرونده شکایت باشگاه تراکتور از مظاهری درباره انتقال غیرقانونی او به استقلال که با مستندات ارائه شده از سوی دروازه‌بان جدید آبی‌ها رأی پرونده نیز علیه تراکتور صادر شد.

 

براساس آن‌چه از سوی کمیته استیناف درباره دو پرونده مظاهری اعلام شده، در حکم نهایی سنگربان تیم استقلال برنده هر دو پرونده بوده است؛ ضمن آن‌که در رأی کمیته استیناف این‌طور آمده که باشگاه تراکتور باید 560 میلیون تومان به عنوان طلب به محمدرشید مظاهری پرداخت کند. هم‌چنین فسخ یکطرفه مظاهری از سوی کمیته استیناف تایید شد و باشگاه تراکتور نمی‌تواند ادعایی در خصوص جدایی رشید داشته باشد.

 

پرونده‌ای که مدیران تراکتور امید زیادی به پیروزی در آن داشتند اما حالا هم در حوزه مسائل حقوقی برای تراکتوری‌ها شکست در این پرونده رقم خورد و هم به لحاظ مالی آن‌ها به پرداخت 560 میلیون محکوم شدند؛ موضوعی که بدون‌شک با واکنش مدیران باشگاه تراکتور هم همراه خواهد بود و باید دید آن‌ها در قبال رأی صادره از سوی کمیته استیناف، چه موضعی را از خود نشان می‌دهند.

دیدگاه‌ها