کد خبر : 1730749 | 22 دی 1399 ساعت 09:59 | 29.3K بازدید | 1 دیدگاه

هافبک یوونتوس و دعوت دوباره از زلاتان!

دژان کولوسفسکی، هافبک جوان یوونتوس ابراز امیدواری کرد زلاتان در یورو 2020 در ترکیب سوئد حاضر شود.

هافبک یوونتوس و دعوت دوباره از زلاتان!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس دیشب موفق به کسب پیروزی مقابل ساسولو شده و شرایط خود را در جدول بهبود بخشید. دژان کولوسفسکی، هافبک سوئدی یووه در دقیقه 42 به جای پائولو دیبالای مصدوم وارد میدان شده و عملکرد قابل قبولی از خود ارائه داد. حالا این بازیکن امیدوار است سالها قادر به درخشش در ترکیب یوونتوس باشد.

 

1561435

 

دژان کولوسفسکی گفت: "وقتی وارد زمین شدم فقط یک هدف در ذهن داشتم و آنهم کسب پیروزی در این بازی بود. می توانستم خیلی بهتر عمل کنم، اما خوشحالم موفق به کسب امتیازات این مسابقه شدیم. تصور می کنم قرار است سالها در ترکیب یوونتوس بازی کنم. ترجیح می دهم بیشتر نزدیک به دروازه حریفان حضور پیدا کنم و در این موقعیت بیشتر می توانم با هم تیمی هایم همکاری داشته باشم. از پست خود در دیدار مقابل ساسولو لذت بردم.

 

رابطه با زلاتان؟ با هم در ارتباطیم و زلاتان اسطوره من است. وقتی او از من تجمید می کند باعث می شود روز بعد در تمرینات بیشتر تلاش کنم، زیرا اینگونه احساس غرور می کنم. من واقعا امیدوارم زلاتان در رقابت های یورو 2020 به عرصه ملی بازگشته و در ترکیب سوئد قرار گیرد، زیرا به نظر من این اتفاق به سود من و تیم ملی سوئد خواهد بود."

دیدگاه‌ها