کد خبر : 1730755 | 22 دی 1399 ساعت 10:32 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

امامعلی: گلم را به مردم رفسنجان تقدیم می کنم

فراز امامعلی با تک گلی که به ماشین سازی زد توانست سه امتیاز خانگی را برای تیمش بخرد تا مس رفسنجان شرایط بهتری در جدول پیدا کند.

امامعلی: گلم را به مردم رفسنجان تقدیم می کنم

 به گزارش ورزش سه، مس رفسنجان توانست در خانه خود ماشین سازی را شکست دهد فراز امامعلی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: نیمه اول بازی درگیرانه ای بود و من ماشین سازی را تیم بدی ندیدم و فکر نمیکنم جایگاهشان آنجای جدول باشد به آن ها خسته نباشید می گویم امیدوارم از این شرایط خارج شوند . روند بازی به نفع ما بود مخصوصا نیمه دوم که سوار بر بازی شدیم.

 

او که یک گل سه امتیازی در این دیدار زد در این خصوص ادامه داد:  به نظرم گلی هم که زدم تلاش صد در صدی بچه ها و کادرفنی بوده است . بچه ها بودند که توپ را به من رساندند و من فقط توپ را تبدیل به گل کردم. گلم را به مردم خونگرم رفسنجان تقدیم می کنم مردمی که دلخوشی شان فوتبال است . امیدوارم تا روزی که در این تیم هستم خوب کار کنم و گل بزنم تا دل آن ها را شاد کنم.

 

امامعلی در خصوص اعتراض ماشین سازی به داوری در نیمه اول عنوان کرد: اصلا صحنه خاصی ندیدم و داوری خیلی خوب بود و چیز خاصی نداشت که در مورد آن صحبت کنم.

 

این بازیکن در خصوص دیدار بعدی با پیکان گفت : با تیم خوب پیکان بازی داریم که زیر نظر آقای تارتار است . پیکان تیم سابق خودم و  همیشه تیم خوبی بوده و تیم خطرناکی است باید با برنامه با این تیم بازی کنیم . ما برای سه امتیاز می رویم و امیدوارم تیم پیروز میدان باشیم .

دیدگاه‌ها