کد خبر : 1730761 | 22 دی 1399 ساعت 10:52 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

ما کدهای مختلفی برای بازی داریم 

حسن زاده: جای نساجی نیمه بالای جدول است

رضا حسن زاده مربی تیم نساجی بر این عقیده است شرایط این تیم در هفته های آتی تغییر خواهد کرد و حتی این توانمندی را خواهد داشت که به نیمه بالای جدول صعود کند.

حسن زاده: جای نساجی نیمه بالای جدول است

او در این باره به خبرنگار "ورزش سه"، می گوید: در برابر صنعت نفت تیم دوم جدول به خوبی بازی کردیم؛ به خوبی از پس مهار بازی حریف بر آمدیم و صنعت نفت جز شوتی که به دروازه ما زد موفق به خلق موقعیت به روی دروازه ما نشد. از سویی در ایجاد موقعیت هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم عملکرد خوبی داشتیم. دیدید که صاحب ضربه پنالتی شدیم و حتی با کار ترکیبی در شش قدم تیم حریف هم صاحب موقعیت شدیم که متاسفانه توپ ها به گل تبدیل نشد که این شاید به خاطر فشار روحی و روانی بود که به دلیل عدم نتیجه گیری در هفته های اخیر روی بچه ها وجود داشت. 

 

سرمربی فصل گذشته امیدهای استقلال حرف هایش را این چنین ادامه داد: تماشاگر حق دارد به خاطر نتایج بدست آمده ناراضی و حتی نگران باشد اما من به عنوان یک چهره فوتبالی که سال های سال در استقلال و تیم ملی بازی کرده ام هیچ نگرانی نسبت به آینده نساجی ندارم و حتی می گویم این تیم شایسته حضور در نیمه بالای جدول است. منتهی باید کمی صبور باشیم و فشار روحی و روانی را از روی تیم برداریم و اجازه دهیم تیم با آرامش کار خود را پیش ببرد. خب من می خواهم سوالی را مطرح کنم؛ آیا دیروز در برابر صنعت نفت صاحب چند موقعیت خوب گلزنی نشدیم؟ پس این نشان می دهد تیم به خوبی تمرین می کند و کادر فنی هم کار خود را به درستی پیش می برد. تنها می ماند زدن ضربه نهایی. بازیکنان ما هم از این اتفاق ناراحت هستند و در چنین شرایطی باید به آنها کمک کنیم که با آرامش به زمین بروند و به توپ ضربه بزنند. اگر تماشاگران بر این عقیده اند تیم وارد بحران شده باید کمک کنند که تیم از بحران خارج شود. کلید خروج از بحران آرامشی است که باشگاه و تماشاگران به تیم تزریق خواهند کرد. 

 

رضا حسن زاده در پایان از سرمربی تیم صنعت نفت آبادان هم گلایه کرد و گفت: در بازی با پیکان مهدی تارتار به این نکته اشاره کرد نساجی بعد از گل اول می توانست گل دوم و سوم را هم به ثمر برساند. این نشان از شجاعت مهدی تارتار داشت و چیزی از ارزش های او و تیمش کم نکرد. اما در مصاحبه سرمربی صنعت نفت خواندم که گفت نساجی رو به توپ های بلند آورده بود و ما مجبور شدیم عقب بکشیم. 89 دقیقه از بازی را ما کنترل کردیم. هم در دفاع و هم در حمله. یک لحظه غفلت کار دست ما داد. اینکه به صنعت نفت اجازه نزدیک شدن به دروازه خودمان را ندادیم تمرین شده و یک برنامه تاکتیکی بود و در جریان بازی هم اینطور نبود فقط روی توپ های هوایی صاحب موقعیت شویم. بارها و بارها با کار ترکیبی و پاس روی زمین وارد محوطه حریف شدیم و ایجاد موقعیت کردیم. از جمله ضربه پنالتی ای که به دست آوردیم. ما کدهای مختلفی برای بازی داریم که آنها را به خوبی تمرین می کنیم. با این شیوه از بازی شک ندارم نساجی در هفته های آتی به نتایج لازم دست پیدا خواهد کرد و در نهایت از انتهای جدول جدا خواهد شد. من به این موضوع ایمان دارم.

دیدگاه‌ها