کد خبر : 1730770 | 22 دی 1399 ساعت 11:10 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

بازی های خوب خود را تکرار می کنیم 

علی نژاد: پاس گل دادن را دوست دارم

محمد علی نژاد هافبک طراح آلومینیوم اراک بعد از ورود به زمین به عنوان بازیکن تعویضی در ثانیه های پایانی بازی با ذوب آهن برای تیمش پنالتی گرفت تا ضربه حامد پاکدل مانع از شکست آلومینیوم در این بازی شود.

علی نژاد: پاس گل دادن را دوست دارم 

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن که فصل گذشته در پست دفاع و هافبک راست برای تیمش بازی می کرد اینبار در نقش هافبک طراح برای تیمش بازی می کند و به نظر می رسد بازی با ذوب آهن اولین بازی ای بود که به عنوان بازیکن ذخیره وارد ترکیب تیمش شد. او در این باره می گوید: تصمیم کادر فنی برایم قابل احترام است؛ البته تلاش خواهم کرد در هفته های آتی از ابتدا در ترکیب تیم قرار گیرم. همانند هفته های گذشته. اما وقتی که به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شدم همه هدفم این بود که پاس گل بدهم یا گل بزنم تا شرایط برای تیم تغییر کند که خوشبختانه در ثانیه های پایانی وقت اضافه موفق شدم پنالتی بگیرم که این پنالتی تبدیل به گل شد. من پاس گل دادن را به اندازه گل زدن دوست دارم و فصل گذشته هم 7 موقعیت منجر به گل برای تیم خلق کردم و تعداد گل هایی که برای تیم زدم 3 گل بود. این فصل هم اگر پاس گل دادن ها را برای تیمم تکرار کنم اتفاق خوبی برایم خواهد بود. 

 

او در خصوص بازی می گوید: ما با وجود اولین فصل حضور در لیگ برتر در برابر هیچ تیمی دفاعی بازی نمی کنیم و سبک بازی ای که ارایه می دهیم منجر می شود حریف هم به دنبال ارایه بازی زیبا باشد چون بر این باوریم فوتبال تهاجمی هم به ما کمک می کند که به نتیجه مطلوب برسیم و هم به فوتبال باشگاهی کمک می کند که پیشرفت کند. از این بابت خوشحالیم و باید این را هم بگویم در نهایت باید فوتبالی بازی کنیم که لذت بخش باشد. در دیدار با ذوب آهن هم این چنین بود. شکست حق ما در این بازی نبود و خوشحالم که در نهایت با امتیاز میدان را ترک خواهیم کرد. این آخرین بازی زیبایی نبود که از تیم آلومینیوم اراک دیدید و ما بدون شک بازی های خوب خود را در لیگ برتر تکرار می کنیم.

دیدگاه‌ها