کد خبر : 1730771 | 22 دی 1399 ساعت 11:25 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

حواست باشد کونته، یوونتوس در کمین است! (عکس)

نشریات ایتالیایی به تمجید از آمادگی یوونتوس در هفته های اخیر و اضافه شدن این تیم به کورس قهرمانی پرداخته اند.

به گزارش "ورزش سه"، دیشب یوونتوس در دیداری حساس و دشوار موفق شد با نتیجه 1-3 ساسولو را مغلوب کند و حالا آنها در صورت کسب برتری در دیدار عقب افتاده برابر ناپولی، به فاصله چهار امتیازی میلان صدرنشین خواهند رسید. هفته آینده دیداری حساس بین دو تیم اینتر و یوونتوس برگزار خواهد شد که می تواند نقش مهمی در تعیین قهرمان این فصل داشته باشد.

 

نشریه گاتزتا دلااسپورت از تیتر "حواست باشد کونته، یوونتوس در کمین است" بهره برده است. این نشریه همچنین به اهمیت دیدار هفته بعد یوونتوس و اینتر در مسیر قهرمانی در سری آ پرداخته است. گاتزتا همچنین خبر از بازگشت زلاتان، ستاره سوئدی میلان به ترکیب این تیم داده است.

 

1561463

 

اما نشریه کوریره دلااسپورت از تیتر "یوونتوس ترسناک شده" بهره برده است. این نشریه مدعی شد یوونتوس با کسب برتری 1-3 مقابل ساسولو حالا آماده نبرد با اینتر و کسب رتبه دوم جدول است. کوریره همچنین مدعی شد تساوی بین دو تیم اینتر و رم تنها به سود میلان بوده است.

 

1561455

 

اما نشریه توتواسپورت از تیتر "پسران" استفاده کرده و به آمادگی روزهای اخیر تیم آندره پیرلو اشاره کرده است. توتو اسپورت به اختلاف هفت امتیازی یوونتوس با میلان صدرنشین و البته امیدواری به کاهش این اختلاف در هفته های آتی نیز پرداخته است.

 

1561460

دیدگاه‌ها