کد خبر : 1730779 | 22 دی 1399 ساعت 12:08 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

آوخ و امامعلی نیمکت‌‌نشینان تشنه گلزنی؛ 

سه امتیاز برای مس با تعویض‌های طلایی ربیعی (عکس)

سرمربی جوان اما کاربلد مسی‌ها برای دومین هفته با مهره‌ای تعویضی توانست کسب امتیاز کند و تبحر خود در این امر را بار دیگر نشان داد.

سه امتیاز برای مس با تعویض‌های طلایی ربیعی (عکس)

به گزارش "ورزش سه" در جدال هفته گذشته مس رفسنجان مقابل فولاد، مسی‌های تازه لیگ برتری شده، در آستانه تحمل شکستی خارج از خانه در فولاد آره‌نا مقابل تیم مدعی فولاد بودند اما یک تعویض همه معادلات را برهم زد و در واپسین ثانیه‌ها، مهرداد آوخ تیمش را از شکست نجات داد، تا آن‌ها نیز با سوغاتی سه امتیازی راهی رفسنجان شوند. در واقع محمد ربیعی سرمربی تیم مس نشان داد که به خوبی در نیمه مربیان می‌تواند با اندوخته‌های ذخیره خود روی نیمکت، تیمش را از بحران نجات بدهد.


او روز گذشته یکبار دیگر این تبحر ویژه خود را در مقابل ماشین‌سازی نشان داد؛ آن‌هم در شرایطی که مسی‌ها در ورزشگاه خانگی خود (شهدای صنعت مس رفسنجان) در آستانه کسب یک امتیاز از تقابل با تیم قعرنشین جدول بودند، فراز امامعلی را به میدان فرستاد و مهاجم سابق پیکان نیز پاسخ مزد اعتماد سرمربی خود را داد و 10 دقیقه پس از حضور در زمین، گلی سه امتیازی را برای تیمش به ثمر رساند.

 

1561480

فراز امامعلی روز گذشته در دقیقه 62 وارد زمین شد و در دقیقه 75 موفق شد روی فرصت طلبی خود و استفاده از اشتباه دروازه بان ماشین سازی تک گل سه امتیازی تیمش را وارد دروازه ماشین سازی کند.


در واقع ربیعی در دو تقابل اخیر مس مقابل فولاد و ماشین‌سازی، با تعویض‌های خود سه امتیاز را به نفع تیمش کسب کرده است؛ او هفته گذشته مس را از شکست مقابل فولاد در خارج از خانه نجات داد و دیروز هم در خانه، مسی‎ها را از شر تساوی‌های پی در پی خلاص کرد و با ورود امامعلی، تیمش را به پیروزی رساند تا این‌چنین تبحر ویژه خود را در نیمه مربیان و برای انجام تعویض‌های طلایی نشان بدهد.


شاگردان ربیعی حالا با این پیروزی توانستند به میانه‌های جدول رده بندی برسند و با 12 امتیاز از 10 مسابقه، در جایگاه نهم جدول رده‌بندی قرار گرفتند. این تیم روز یکم بهمن ماه باید به مصاف پیکان برود و ربیعی امیدوار است روند خوب تیمش در این بازی هم ادامه پیدا کند؛ البته آن‌ها یک بازی معوقه مقابل پرسپولیس هم دارند که شاید با اعلام سازمان لیگ، پیش از تقابل با پیکان، مقابل قهرمان چهار دوره اخیر لیگ برتر قرار بگیرند.

 

1559732

مهرداد آوخ پس از ورود به زمین در ورزشگاه فولاد آره نا، در وقت های اضافی دیدار برابر فولادخوزستان موفق شد با ضربه سر  دروازه فروزان را باز کند و تیمش را از شکست نجات دهد.

دیدگاه‌ها