کد خبر : 1730781 | 22 دی 1399 ساعت 12:29 | 36.8K بازدید | 0 دیدگاه

افت ستاره بایرن؛ هوای رئال مادرید در سر دارد؟

داوید آلابا، مدافع- هافبک بایرن مونیخ در فصل جاری دچار افت محسوسی شده است.

افت ستاره بایرن؛ هوای رئال مادرید در سر دارد؟


به گزارش "ورزش سه"، قرارداد داوید آلابا، مدافع 28 ساله و اتریشی با باشگاه بایرن مونیخ در پایان فصل جاری به اتمام می رسد و در ماه های اخیر بارها مدیران باشگاه آلمانی خبر از احتمال جدایی او داده اند. اخبار حاکی از آن است که در حال حاضر رئال مادرید جدی ترین مشتری این بازیکن محسوب می شود و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، فصل بعد شاهد حضور داوید آلابا در برنابئو خواهیم بود.

 

1546365

 

اما نشریه بیلد مدعی شد این بازیکن در ماه های اخیر دچار افت قابل توجهی شده و کیفیت عملکرد او مانند فصل گذشته نیست. آلابا در این فصل فقط در 51 درصد از دوئل های مستقیم پیروز شده، در حالی که این آمار در فصل گذشته 60 درصد بود. آلابا در ماه های اخیر آمار 12 درصد پاس اشتباه را به ثبت رسانده که فصل قبل این روند تنها 8.6 درصد بود. همچنین حداکثر سرعت مدافع اتریشی در این فصل 32.2 کیلومتر در ساعت و فصل گذشته 33.9 کیلومتر بوده است.

 

برخی معتقدند روشن نبودن تکلیف داوید آلابا را احتمالا می توان یکی از دلایل اصلی افت او تلقی کرد. در واقع مشکل اصلی او با باشگاه بایرن مونیخ دستمزد درخواستی و 12 میلیون یورویی داوید آلابا است که باواریایی ها حاضر به تامین این رقم و بهم زدن نظم رختکن نیستند. البته علاوه بر رئال مادرید، نام تیم هایی چون پاری سن ژرمن، چلسی یا یوونتوس نیز به عنوان مقاصد احتمالی داوید آلابا مطرح شده است.

 

 

دیدگاه‌ها