کد خبر : 1730785 | 22 دی 1399 ساعت 12:42 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار لمپارد راجع به کای هاورتز و تیمو ورنر

پس از گلزنی کای هاورتز و تیمو ورنر برای چلسی در بازی شب گذشته، فرانک لمپارد، مربی چلسی، سعی دارد انتظارات از این دو را پایین بیاورد.

هشدار لمپارد راجع به کای هاورتز و تیمو ورنر

به گزارش "ورزش سه"، پس از نتایج نامطلوب چلسی در هفته های اخیر و تجربه چهار شکست در شش بازی، شب گذشته این تیم توانست در جام حذفی انگلیس برابر تیم ناشناخته مورکمب با چهار گل به پیروزی برسد.

 

فرانک لمپارد راجع به کای هاورتز و تیمو ورنر، مهاجمان چلسی در بازی دیشب که پس از مدت‌ها پای‌شان به گل باز شد، به هواداران هشدار داد که باید صبوری به خرج دهند.

لمپارد معتقد است این دو بازیکن، پیش از اینکه بتوانند به چلسی در تبدیل شدن به یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر کمک کنند، نیاز به زمان بیشتری برای رشد و پیشرفت دارند.

 

چلسی در تابستان با مبلغی حدود 150 میلیون یورو کای هاورتز و تیمو ورنر، بازیکنان ملی‌پوش آلمانی، از لورکوزن و لایپزیش به استمفوردبریج برد. اما هیچ کدام از این بازیکنان هنوز نتوانسته اند در حد انتظارات ظاهر شوند.

 

1561491

 

هاورتز 21 ساله در بازی دیشب گل چهارم چلسی برابر مورکمب را به ثمر رساند که آمار او را به پنج گل و شش پاس گل در 22 بازی رساند.

 

ورنر در 25 بازی خود برای چلسی 9 گل و 6 پاس گل به ثبت رسانده است.

 

فرانک لمپارد در مورد دو بازیکن آلمانی تیم خود می‌گوید: "به خاطر جوانی و پتانسیلی که دارد، کای هاورتز می‌تواند حسابی پیشرفت کند. او مبتلا به کرونا شده بود و کمی اذیت شد. در بازی امروز و در طول تمرینات این هفته دیدم که قوی تر و آماده تر شده.

کای در جاهایی باید پیشرفت کند و به سطح بالاتری برسد، اما باید صبر داشته باشیم. او با استعداد فوق‌العاده ای به این باشگاه آمد، اما باید با لیگ برتر تطبیق پیدا کند.

به عنوان یک باشگاه حالا و در آینده باید از او حمایت کنیم. این قدم کوچکی در یک مسیر طولانی است ولی قدم مثبتی بود.

 

1561488

 

مردم مدام از بازیکنان جوان صحبت می کنند، اما چیزی که نمی توانیم از یک بازیکن جوان انتظار داشته باشیم این است که همواره صد درصد آماده گلزنی باشد و ثبات داشته باشد.

زمان آن هم فرا می رسد ولی در حال حاضر عملکرد آنها در تیم خوب است. برای تیمو هم خوشحالم چون مهاجم‌ها می خواهند گل بزنند.

او تعدادی موقعیت خیلی نزدیک به گل را از دست داد. خودش را در موقعیت گل قرار می داد اما اوضاع مطابق میلش پیش نرفته بود.

از اینکه امروز به او بازی دادم راضی هستم و برای او خوشحالم که اعتماد به نفس خود را به دست آورد و یک گل هم زد.

 

خیلی از بزرگترین بازیکنان لیگ برتر هم به زمان برای وفق یافتن با شرایط این لیگ نیاز داشتند و کای و تیمو هم نیاز به زمان دارند و بازی با مورکمب یک قدم مثبت در این راه بود.

 

مردم به قیمت بازیکنان ما نگاه می کنند و از آنها انتظار دارند که در همان سطح هم مفید و مثمر ثمر باشند.

به نظرم به آنجا خواهند رسید اما باید برای رسیدن به این هدف کارهایی انجام دهیم و در نهایت امیدوارم آنها به تعداد گلی که ما انتظار داریم برسند و بتوانیم فاصله مان با صدر جدول را جبران کنیم."

 

دیدگاه‌ها