کد خبر : 1730798 | 22 دی 1399 ساعت 14:14 | 33.8K بازدید | 2 دیدگاه

وریا غفوری: مجیدی یکی از اسطوره های استقلال است

صحبت های کاپیتان استقلال در برنامه تصویری در مورد فرهاد مجیدی، حاشیه ساز شده بود.

وریا غفوری: مجیدی یکی از اسطوره های استقلال است

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش وریا غفوری به همراه آرش برهانی در یک مصاحبه تصویری که از طریق برنامه آنتن نیز پخش شد، حضور پیدا کرد و پیش از برگزاری دربی تهران، در مورد موضوعات مختلفی صحبت کرد.

 

در یکی از بخش های این مصاحبه، عکس هایی از اشخاص مختلف فوتبالی به نمایش درآمد که در میان یکی از این تصاویر، عکسی از فرهاد مجیدی نیز بر روی نمایشگر پخش شد که وریا در ابتدا با کمی مکث و لبخند، برهانی درخواست کرد تا در این زمینه به او کمک کند که برهانی نیز صحبت هایی را در مورد مجیدی مطرح کرد.

 

پس از این برنامه، این بخش از صحبت های وریا در شبکه های مجازی منتشر و اعلام شد کاپیتان استقلال با مجیدی دچار اختلاف است و به همین دلیل ترجیح داده است در مورد او صحبتی نکند.

اما این در حالی است که غفوری چند ثانیه بعد با تمجید از مجیدی، او را یکی از اسطوره های استقلال نامید. این اتفاقات باعث بروز سوتفاهماتی میان طرفداران مجیدی و غفوری شد و صحبت های کاپیتان استقلال در مورد سرمربی سابق این تیم، پوشش داده نشده بود.

غفوری پس از ثانیه هایی در مورد مجیدی گفت: زمانی که عکس آقا فرهاد را گذاشتید، من چیزی در مورد ایشان نگفتم. همه استقلالی ها فرهاد مجیدی را دوست دارند و برای همه ما قابل احترام است و یکی از اسطوره های دوست داشتنی باشگاه ماست.

 

وی ادامه داد: مدت زمان مربیگری ایشان خیلی کوتاه بود ولی نسبت به دفعه نخست، پیشرفت خیلی زیادی داشت. ان شالله مجیدی بتواند در ادامه همین پیشرفت را ادامه بدهد و موفق باشد.

دیدگاه‌ها