کد خبر : 1730811 | 22 دی 1399 ساعت 15:21 | 26.4K بازدید | 0 دیدگاه

نامزد ریاست فدراسیون فوتبال فرانسه

بنزما را به تیم ملی فرانسه بر می گردانم

درهای جدیدی برای بازگشت کریم بنزما به تیم ملی فرانسه باز شده است.

بنزما را به تیم ملی فرانسه بر می گردانم

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما از زمستان 2016 تاکنون دیگر به تیم ملی فرانسه دعوت نشده است. او به دلیل درگیر بودن در پرونده باج خواهی از متئو والبوئنا دیگر به تیم ملی دعوت نشد و شانس حضور در یورو 2016 و جام جهانی 2018  را از دست داد. دو تورنمنتی که فرانسه به ترتیب نایب قهرمان و قهرمان شد.

پرونده باج خواهی هنوز بسته نشده و بنزما طبق حکم دادستانی باید به زودی محاکمه شود اما بسیاری بر این اعتقادند که در حق بنزما کم لطفی شده است و این نوئل لوگرا رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه بوده که حکم به عدم دعوت از بنزما داده و نه دیدیه دشان سرمربی تیم ملی.

 

 

Quand Michel Moulin refait l'histoire du PSG à sa sauce

 

 

میشل مولین نامزد جدی ریاست فوتبال فرانسه از جمله این افراد است. او قصد دارد بنزما را به تیم ملی برگرداند. مولین به فیگارو گفت:« در مورد قضیه بنزما باید بگویم که دیدیه دشان چون کارمند فدراسیون فوتبال است، در واقع دستور رئیس را اجرا کرده است. من هم اگر بالادستی ام از من چیزی بخواهد، مجبورم اطاعت کنم. دشان در عدم دعوت از کریم بنزما مقصر نیست بلکه لوگرا باعث شده تا بنزما از تیم ملی دور بماند.

من اگر رئیس شوم، از دشان خواهم خواست تا بنزما را دوباره دعوت کند. او در این پرونده متهم است و نه محکوم و تا زمانی که جرمی ثابت نشده، بی گناه محسوب می شود.»

 

دیدگاه‌ها