کد خبر : 1730820 | 22 دی 1399 ساعت 14:01 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

بوندسلیگا مقصد بعدی مدافع منچستریونایتد

تیموتی فوسو منساه مدافع شیاطین سرخ احتمالا راهی بایر لورکوزن خواهد شد.

بوندسلیگا مقصد بعدی مدافع منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، نشریه منچستر ایونینگ نیوز مدعی شده است که باشگاه منچستریونایتد برای فروش مدافع خود تیموتی فوسو منساه با تیم بایرلورکوزن آلمان به توافق رسیده است.

 

 

1561575

 

 

طبق گزارش این نشریه، فوسو منساه 23 ساله با حقوقی معادل 1.5 میلیون پوند راهی تیمی خواهد شد که اکنون در رده سوم جدول بوندس‌لیگا قرار دارد و جدایی او از شیاطین سرخ با توجه به اینکه پیشنهاد این باشگاه برای تمدید قرارداد در ابتدای فصل جاری را رد کرد، بسیار محتمل است.

آژاکس و هرتابرلین به‌عنوان دیگر مشتریان فوسو منساه معرفی شده‌اند که در پایان فصل بازیکن آزاد می‌شود، اما لورکوزنی‌ها از سال گذشته به دنبال خرید این بازیکن بودند و آگاهی از همین موضوع هم شیاطین سرخ را مجاب کرد که از بند مندرج در قراردادشان با برای تمدید یک ساله این مدافع - هافبک هلندی استفاده کنند.

 

 

1561576

 

 

پیش از این گفته می‌شد که فوسو منساه ترجیح می‌دهد به آژاکس برگردد که در فاصله سال‌های 2006 تا 2014 برای آن توپ می‌زد، اما طبق اعلام منابع نزدیک به او، این اتفاق غیرمحتمل است.

فوسو منساه در چهار سال حضورش در منچستریونایتد تنها سه بار برای این تیم در ترکیب اصلی به میدان رفت که یکی از آنها در اولین بازی این فصل شیاطین سرخ مقابل کریستال پالاس بود.

دیدگاه‌ها