کد خبر : 1730998 | 23 دی 1399 ساعت 12:17 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

نقش پیمان میری در مس؛ گل یا پاس گل

مس دیروز و در هفته نهم بازی های لیگ یک بازی سخت و نفس گیری را به سود خود به پایان برد. با نتیجه دو بر صفر در برابر تیم مدعی پارس جنوبی.

نقش پیمان میری در مس؛ گل یا پاس گل 

به گزارش "ورزش سه"، در این بازی نکته جالب توجه درخشش دوباره پیمان  میری بود. او در کنار بابا محمدی زننده گل های مس در این بازی بودند. مسابقه ای که منجر به 18 امتیازی شدن مس و حضور این تیم در صدر جدول بازی های لیگ یک شد. با مربیگری رضا مهاجری. این برای اولین بار نبود که شاهد درخشش پیمان میری در ترکیب تیم مس بودیم. او در هر مسابقه ای که برای مس به میدان می آید گل می زند یا پاس گل می دهد و رضا مهاجری بدون شک از حضور چنین بازیکنانی در ترکیب تیمش خرسند است. به این دلیل که استفاده از موقعیت ها یعنی کسب نتیجه و موفقیت در لیگ یک تنها با صعود به لیگ برتر معنی پیدا می کند و اگر مهاجم خوبی در ترکیب حضور نداشت باشد حتی می تواند بازی زیبا را تحت تاثیر قرار دهد. 

 

مس بدون شک موقعیتی که به سختی آنرا به دست آورده به راحتی از دست نخواهد  داد. این تیم فصل گذشته تنها به خاطر یک گل کمتر از صعود باز ماند و اینبار نمی خواهد صعودش به هفته های پایانی و اما و اگر و از همه مهمتر لطف تیم های دیگر کشیده شود.

 

1561844

 

1561841

 

1561843

دیدگاه‌ها