کد خبر : 1730999 | 23 دی 1399 ساعت 11:01 | 128K بازدید | 0 دیدگاه

پاس گل دادم اما...

آل کثیر: گزارشگر همه چیز را خراب کرد!

علی آل کثیر می‌گوید که تیم صنعت نفت آبادان به دنبال کسب جام قهرمانی است.

آل کثیر: گزارشگر همه چیز را خراب کرد!

به گزارش ورزش سه، علی آل کثیر مهاجم تیم صنعت نفت آبادان درباره بازی با نساجی به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم و موقتا به صدر برگردیم. در آن شرایط زمین چمن وطنی کار خیلی سخت بود اما ما با تلاش بازیکنان و تدابیر کادرفنی به پیروزی رسیدیم. نکته منفی این بود که چهار تلفات دادیم و خودم هم جزوش بودم و همسترینگم دچار مشکل شد.

 

وی با اشاره به حضورش در تیم آبادانی عنوان کرد: بعد از انتقالم به صنعت نفت می‌دانم کار سختی بود اما ما به هر حال دنبال قهرمانی هستیم چون جزو پرطرفدارترین تیم های ایران هستیم. در تیم ما مهاجمان بسیار خوبی حضور دارند و جوانان خوبی هم هستند که در آینده از آن ها خواهید شنید. من هم امیدوارم که بتوانم با تلاش زیاد هم به تیم کمک کنم و هم جایگاه خودم را ثابت کنم.

 

آل کثیر در خصوص سرمربیگری پورموسوی اظهار داشت: آقای پورموسوی مربی خوب و کار بلدی هستند و خوشحالم که در خدمتش هستم و با او کار می‌کنم. من چیزهای زیادی را از او یاد میگیرم اما توجه کنید که من در بازی با نساجی هم به هافبک وسط کمک زیادی می‌کردم و مثلا در بازی خانگی بیشتر نقش مهاجم کلاسیک را دارم. 

 

مهاجم صنعت نفت درخصوص پاس گلش توضیح داد: پاس گل دادم اما گزارشگر همه چیز را خراب کرد. بازیکن آن ها تکل زد اما در نهایت پاس من بود که به آقا طالب رسید و فکر میکنم ضربه آخر به توپ را من زده باشم. خداروشکر که آقا طالب هم از آنجا توانست گلزنی کند.

 

او در پاسخ به سوالی در مورد ویژگی های شخصیتی طالب ریکانی گفت: شخصیت آقا طالب ریکانی خیلی خوب است و ما خارج از زمین باهم دوست هستیم. واقعا شخصیت جالبی دارند و خوشحالم که با ایشان هم تیمی هستم. او همیشه همه جوانان را تشویق میکند که پیشرفت کنند و در بعضی جاها به من خیلی کمک کرده که از نظر جسمی و ذهنی آماده بازی شوم.

دیدگاه‌ها