کد خبر : 1731000 | 23 دی 1399 ساعت 11:17 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

شادی هم تیمی‌های سابق محمد دانشگر به سبک او

فجر دیروز یک بازی سخت و مهم را برد. بازی با ملون؛ تیمی که به روزهای خوب خود برگشته و با مازیار زارع به دنبال صعود به لیگ برتر است.

به گزارش "ورزش سه"، نکته جالب توجه این دیدار شادی بعد از گل فجری ها بود. به سبک محمد دانشگر مدافع استقلال. محمد دانشگر بازیکن اهل برازجان دو سه فصلی در فجر سپاسی بازی کرد؛ پیش از حضور در تیم نفت تهران  و به نظر می رسد دوران سربازی را در این تیم سپری کرده است. 

 

بازیکنان فجر حق دارند این چنین شادی کنند چرا که آنها بازی 6 امتیازی را با دو گل به سود خود به پایان بردند. آنها با این پیروزی 16 امتیازی شدند و در فاصله دو امتیازی با صدرنشین در رده چهارم جدول قرار گرفتند. فجر سپاسی فصل گذشته با داوود مهابادی عملکرد متزلزلی در بازی های دسته اول داشت و در حالی که در نیم فصل نخست جز مدعیان صعود بشمار می رفت در نیم فصل دوم افت شدیدی کرد اما این بار با علی اصغر کلانتری تلاش می کند در حد و اندازه های یک تیم مدعی نشان دهد که تا به این جای کار موفق بوده است. 

 

این تیم در 9 هفته ای که از بازی ها سپری شد تنها یک بار شکست خورد و نشان می هد از نظر دفاع تیمی به مراتب تیمی بهتر از فصل گذشته است.

 

1561849

دیدگاه‌ها