کد خبر : 1731017 | 23 دی 1399 ساعت 12:35 | 24.8K بازدید | 1 دیدگاه

گلزنان قدیمی داربی ، آخر بازی مصالحه کردند(عکس)

اعتراضات محمود فکری در نیمه اول به داور مسابقه در نیمه دوم توسط یحیی گل محمدی هم تکرار شد و با دست دادن هر دو مربی به پایان رسید

به گزارش "ورزش سه " ، داربی همیشه شاهد اعتراض بوده و این قصه تکراری همیشگی تمامی داربی های برگزار شده استقلال و پرسپولیس است .


استرس و نگرانی ، هیجانات لحظه ای ، اعتراض به تصمیمات داور ؛ شادی های گل غیر متعارف در طول 90دقیقه دیده می شود و در پایان و بعد از سوت داور همه چیز به روال عادی خود برمی گردد. بازیکنان درکنار هم و از یک تونل به رختکن می روند و مربیان هم بعد از دست دادن با فاصله ای کوتاه راه رختکن را پیش می گیرند.


بازی روز گذشته هم دوباره این صحنه ها را به تصویر کشید، محمود فکری به ندادن کارت به سیدجلال حسینی درصحنه خطا بر روی ارسلان مطهری معترض بود و یحیی گل محمدی به رنگ کارت عارف غلامی در صحنه گرفتن مهدی عبدی به شدت معترض بود. 


همه این ها در پایان بازی و بعد از سوت داور با دست دادن هر دو مربی به پایان رسید. هر دو متفکر و خالی از انرژی با هم دست داند و راه رختکن را پیش گرفتند . دو مربی که طعم پیروزی در داربی را با زدن گل هم چشیده اند و می دانند شکست رقیب در این دیدار با هیچ رقابتی قابل قیاس نیست به تصمیمات و تعویض ها و آرایش تیمی و تحلیل های قبل از بازی فکر می کنند و شایدهم به اشتباهاتی که در طول بازی داشتند و آن را تا ابد در گوشه ذهن خودشان بایگانی می کنند. هر کدام باشد ، فرقی نمی کند .این جدل و جنگ در پایان شاهد همین صحنه خواهد بود با یک خسته نباشید کوتاه و یک دنیا حرف نزده .

 

1561888

 

1561889

دیدگاه‌ها