کد خبر : 1731021 | 23 دی 1399 ساعت 12:48 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

قدر ندانستن موقعیت ها؛ بلای جان نساجی

نساجی در دو هفته اخیر و در دیدار با پیکان و صنعت نفت در شرایطی نتیجه را به حریفان واگذار کرد که ارایه گر بازی های خوبی در برابر آنها بود.

قدر ندانستن موقعیت ها؛ بلای جان نساجی 

به گزارش "ورزش سه"، با وجود حضور مهاجمان باتجربه در ترکیب نساجی قدر ندانستن موقعیت ها بلای جان این تیم شده است. در بازی پیشین و در برابر پیکان؛ نساجی بعد از گل نخست می توانست گل دوم را باز هم توسط کریم اسلامی به ثمر برساند اما این بازیکن در موقعیت تک به تک توپ را به بیرون زد و لحظاتی بعد هم ضربه فرزاد زامهران به تیر دروازه پیکان برخورد کرد و در ادامه پیکان در نیمه دوم با تغییراتی که داشت دو گل زد و بازی یک بر صفر باخته را دو بر یک برد. مهدی تارتار در کنفرانس خبری بعد از بازی صادقانه به این نکته اشاره کرد که بعد از گل نخست می توانستیم گل دوم و سوم را هم دریافت کنیم. 

 

در بازی نساجی – صنعت نفت هم شرایط به سود نساجی بود. این تیم در 58 درصد از زمان بازی صاحب توپ و میدان بود و بر اساس داده های ارایه شده از سوی سایت های آنالیز 606 پاس بین بازیکنان نساجی رد و بدل شد در حالی که تعداد پاس های نفتی ها 397 پاس بود و از سویی نساجی 12 شوت داشت و صنعت نفت 5 شوت. اما در نهایت این صنعت نفت بود که از شوت طالب ریکانی به گل رسید اما نساجی از روی نقطه پنالتی توسط حامد شیری بهترین فرصت را برای به تساوی کشاندن بازی از دست داد و حتی محمود قائد رحمتی از فاصله یکی دو متری دروازه هم نتوانست دروازه تیم صنعت نفت را باز کند و همین بهانه خوبی شد که صنعت نفت صدرنشین لیگ برتر در پایان هفته یازدهم باشد. امید به گلزنی برای نساجی در این بازی 1.69 ثبت شده و برای صنعت نفت 0.11 درصد و همه این ها نشان می دهد نساجی در این بازی خوب بوده است اما کاری که باید می کرد را نکرد؛ گلزنی. 

 

بازی های خوب نساجی با وجود شکست در برابر حریفان مدیران تیم را به آینده امیدوار نگه داشته است؛ آنها بر این عقیده اند با یک برد تیم از بحران خارج می شود و روی ریل نتیجه گیری قرار خواهد گرفت. هر چند گلایه های تماشاگران به خاطر از دست دادن امتیازات حساس در هفته های اخیر بعد از بازی با صنعت نفت بسیار تند بود و آنها حتی خواستار تغییر در کادر فنی تیم شده بودند اما وحید فاضلی نگاه امیدوارانه به آینده نساجی دارد و معتقد است شرایط تیم در هفته های پیش رو تغییر خواهد کرد.

دیدگاه‌ها