کد خبر : 1731027 | 23 دی 1399 ساعت 13:17 | 66.9K بازدید | 4 دیدگاه

اعتراض‌های دربی از اینجا شروع شد (عکس)

اعتراض استقلالی ها به خطای سیدجلال حسینی بر روی مطهری، باعث اولین اعتراض جدی به داوری رضا کرمانشاهی شد.

اعتراض‌های دربی از اینجا شروع شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دربی 94 با تمامی فراز و نشیب هایی که داشت، در پایان با تساوی دو – دو به پایان رسید. دیداری که جنجالی نیز از آب درآمد و هر دو تیم به داوری این دیدار اعتراض داشتند.

 

در دقیقه 10 این دیدار، توپ ارسالی محمد نادری به دست وحید امیری برخورد کرد و رضا کرمانشاهی اعتقادی به خطای پنالتی نداشت. صحنه ای که با اعتراض استقلالی ها همراه بود و حتی پس از پایان بازی نیز این اعتراض ادامه داشت.

 

 

 

 

 

اما در دقیقه 29 این دیدار، اولین اعتراض جدی آبی ها شروع شد که در نهایت منجر به خارج شدن کارت زرد از جیب کرمانشاهی هم شد. در این دقیقه ارسلان مطهری صاحب توپ شد و با عبور از سیدجلال حسینی، در حال شکل دهی یک حمله برای تیمش بود که مهاجم آبی پوشان توسط کاپیتان پرسپولیس سرنگون شد و کرمانشاهی نیز به نشانه خطا در سوت خود دمید ولی کارتی را به حسینی نشان نداد.


نشان ندان کارت زرد به حسینی باعث شد فکری دیگر نتواند خشمش را کنترل کند و به شدت نسبت به این تصمیمی کرمانشاهی واکنش نشان داد. اعتراض و فریادهای فکری باعث شد تا کرمانشاهی به لب خط آمده و یک کارت زرد به فکری نشان دهد.

با وجود اینکه فکری کارت زرد را از کرمانشاهی دریافت کرده بود، اما اعتراض های او همچنان ادامه داشت و پرویز مظلومی سرپرست آبی پوشان در این لحظه وارد مجادله شد و سعی در آرام کردن فکری داشت. حتی حضور مظلومی نیز باعث نشد فکری دست از اعتراض بردارد و حتی بیم آن می رفت کرمانشاهی او را از روی نیمکت تیمش اخراج کند.

 

در نهایت فکری به اعتراضش نسبت به این صحنه پایان داد و از خطر اخراج گریخت. اعتراضی که با خطای سیدجلال بر روی مطهری آغاز شد تا کاپیتان سرخپوشان به نوعی آغاز کننده اولین اعتراض جدی دربی 94 باشد. صحنه ای که کارشناسان داوری نیز عقیده داشتند کرمانشاهی باید در این لحظه به حسینی یک کارت زرد نشان می داد ولی کرمانشاهی عقیده ای به اخطار نداشت.

دیدگاه‌ها