کد خبر : 1731029 | 23 دی 1399 ساعت 13:35 | 43.5K بازدید | 1 دیدگاه

خوش و بش گرم با شاگردان قدیمی؛

دسته گلی این بار از صف دشمن (عکس)

یکی از سوژه‌های عکاسان حاضر در ورزشگاه آزادی پیش از آغاز دربی 94، رفتار محمد نادری مدافع چپ سابق پرسپولیس بود.

به گزارش "ورزش سه"، محمد نادری در دوران حضور کوتاه مدت و نه چندان موفق یحیی گل‌محمدی در تراکتور بود که فرصت بیشتری برای حضور در ترکیب قرمزپوشان آذربایجانی پیدا کرد؛ او پیش‌تر در زمان سرمربیگری امیرقلعه‌نویی برای حضور در پست دفاع چپ و برای رقابت با سعید آقایی و محمد مسلمی پور به تیم وارد شده بود.

 

این بازیکن در ادامه بازی در تیم های نساجی مازندران و کوتریک را تجربه کرد تا اینکه در میانه لیگ هجدهم به صورت قرضی به پرسپولیس پیوست و تا پایان لیگ نوزدهم در این تیم بازی کرد؛ یک سال و نیمی که نیم فصل آن زیر نظر یحیی گل‌محمدی بود و البته سرمربی سرخپوشان با استخدام سعید آقایی در پنجره تابستانی لیگ نوزدهم نشان داد که زیاد روی توانایی ها او به عنوان بازیکن ثابت تیمش حساب باز نمی کند.

 

 

 

 

پیش از دربی 94 صحبت های زیادی در مورد حضور محمد نادری در ترکیب استقلال وجود داشت و این بازیکن از ابتدا وارد زمین شد. همین حواشی سبب شده بود که او سوژه مهمی برای عکاسان باشد و البته شماره 2 استقلال واکنش جالبی به این اتفاقات داشت و با دسته گلی که تهیه کرده بود، به سمت یحیی گل‌محمدی و کادر پرسپولیس رفت.  هر چند این بازیکن در ادامه روز خوبی را تجربه نکرد و پس از اشتباهی که روی گل اول پرسپولیس به همراه عارف غلامی مرتکب شد، در دقیقه 65 جای خودش را به محمد دانشگر داد.


دیگر بازیکنی که روز گذشته به سمت نیمکت سرخپوشان پایتخت رفت، امیرارسلان مطهری بود که حالا با ثبت سه گل متوالی در دربی های تهران رکورددار شده است؛ او در نفت تهران که حالا فقط نامی از آن باقی مانده به همراه سرمربی این روزهای پرسپولیس روزهای خوبی را تجربه کرده و روز گذشته برای ثانیه هایی همین خاطرات را با یحیی گل‌محمدی مرور کرد.

دیدگاه‌ها