کد خبر : 1731084 | 23 دی 1399 ساعت 17:59 | 70.4K بازدید | 14 دیدگاه

پولش را ندادند، قراردادش تمدید نشد؛ نیمکت نشینش هم کردند!

رونمایی از دلایل محکم میلیچ برای فسخ قرارداد

اگرچه ترک ایران توسط هرویه میلیچ برای طرفداران فوتبال شوکه‌کننده بود اما این بازیکن هم برای تصمیم دلایل محکمی دارد.

 رونمایی از دلایل محکم میلیچ برای فسخ قرارداد

به گزارش "ورزش سه"،‌ در شرایطی که طرفداران استقلال همچنان اتفاقات دربی پایتخت را فراموش نکرده بودند، هرویه میلیچ یک شوک عجیب را به آنها وارد کرد. مدافع کروات که دیروز هیچ واکنشی به نیمکت نشینی اش نداشت، بدون آنکه با کادرفنی و مدیریتی باشگاه هماهنگ کند، با تهیه بلیت تهران را ترک کرد.


میلیچ که هیچ کس از مدیران استقلال را از تصمیمش آگاه نکرده بود، همراه با خانواده اش تهران را ترک  کرد تا نشان بدهد از اتفاقات زیادی ناراحت است و کار برای او به جایی رسیده که دیگر نمی‌تواند در استقلال فوتبالش را ادامه بدهد.


در نگاه اول شاید اینطور به نظر می‌رسید که میلیچ بابت نیمکت‌نشینی‌های متوالی ناراحت است و تصمیم به جدایی و فسخ قرارداد گرفته اما ساده انگارانه بود که اگر بخواهیم باور کنیم او فقط به خاطر این موضوع عواقب کارش را در نظر نگرفته باشد.


اگرچه موضوع عدم اعتقاد محمود فکری به سبک بازی میلیچ هم در تصمیم این بازیکن تاثیرگذار بوده اما مسائل مهم دیگری هم در این تصمیم ستاره کروات نقش داشتند. 


مساله اصلی که باعث شده میلیچ برای فسخ قراردادش به صورت یک طرفه اقدام کند، موضوع مالی با باشگاه استقلال است. طبق قرارداد او با استقلال اگر بیشتر از دو ماه از موعد پرداخت پول به میلیچ بگذرد، او می‌تواند با شکایت به فیفا به حق و حقوقش برسد و حالا این ستاره کروات با توجه به مطالباتی که دارد، قصد شکایت از استقلال به فدراسیون جهانی را کرده است.میلیچ طی روزهای گذشته نیز صحبتی درباره مشکلاتش با باشگاه بر زبان نیاورد تا به نوعی دو ماه از عقب افتادن مطالباتش بگذرد و بتواند دلیل محکمی برای ترک ایران داشته باشد. 

 


مساله دیگری که باعث ناراحتی این بازیکن شد، تمدید قراردادش است. از مدت‌ها قبل مدیران باشگاه استقلال صحبت هایی درباره تمدید قرارداد این ستاره کروات انجام دادند و با اینکه تصور می‌شد این موضوع خیلی زود به سرانجام می‌رسد اما محقق نشد. ظاهرا میلیچ که علاقه داشته قراردادش تمدید شود، وقتی با عدم تمایل باشگاه برای این موضوع مواجه می‌شود ناراحتی بیشتری به سراغش می‌آید.


از طرف دیگر بر اساس ادعای وکیل کروات این بازیکن، مسئولان استقلال برای آنکه قراردادش میلیچ را تمدید کنند به او پیشنهاد دادند تا مبلغ قراردادش را کاهش بدهد اما در این خصوص با ستاره کروات توافق نکردند و موضوع تمدید قرارداد هم تاکنون بدون نتیجه مانده است. از طرفی استقلالی‌ها پول میلیچ در فصل جاری را هم به موقع پرداخت نکردند و حتی گفته می‌شود که با نیمکت نشین کردن او می‌خواستند فشار به این بازیکن بیاورند تا مبلغ قراردادش را کاهش بدهد که به نتیجه نرسیدند و در نهایت منجر به ترک ایران توسط میلیچ شد.


با شرایطی که اکنون برای میلیچ پیش آمده، بعید است این بازیکن دیگر به ایران برگردد و احتمالا شاهد شکایت او به فیفا و شکل گرفتن پرونده جدیدی در کمیته انضباطی نهاد بین المللی فوتبال علیه استقلال باشیم. اتفاقی که کاملا به ضرر باشگاه خواهد بود و عواقب زیادی را در پی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها