کد خبر : 1731095 | 23 دی 1399 ساعت 19:03 | 99.3K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ دندان شکن مورینیو به ستاره آلمانی!

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام مدعی شد این باشگاه علاقه ای به جذب مسوت اوزیل ندارد.

پاسخ دندان شکن مورینیو به ستاره آلمانی!

به گزارش "ورزش سه"، مسوت اوزیل، ستاره آلمانی تاتنهام در گذشته بازیکن محبوب ژوزه مورینیو بود و در سال 2010 این سرمربی پرتغالی از مدیران رئال مادرید درخواست کرد او را جذب کنند. اما امروز مسوت اوزیل مدعی شد تحت هیچ شرایطی علاقه ای به انتقال به تاتنهام ندارد و ژوزه مورینیو نیز پاسخ او را داد. سرمربی اسپرز همچنین شایعات جدایی هری وینکس از این تیم را نیز تکذیب کرد.

 

1562023

 

در چالش پاسخ و پرسش در توئیتر، از مسوت اوزیل پرسیده شد حالا که قراردادش با آرسنال رو به اتمام است، اگر او تنها یک پیشنهاد داشته باشد و آن نیز از سمت تاتنهام باشد، از فوتبال خداحفظی می کند یا راهی این تیم می شود؟ پاسخ مسوت اوزیل نیز این بود: چه سوال راحتی، خداحافظی از فوتبال.

 

تاتنهام و آرسنال دو تیم از قدرت های بزرگ فوتبال لندن بوده و سالهاست رقابت شدیدی با یکدیگر دارند. حالا اوزیل با این پاسخ و در روزهای انتهایی قراردادش با آرسنال، خود را برای هواداران این تیم عزیز کرده است.

 

1562011

 

ژوزه مورینیو که اصولا این صحبت ها را بی پاسخ نمی گذارد در مورد اظهارنظر اخیر ستاره آلمانی گفت: "چه کسی گفته تاتنهام علاقمند به جذب مسوت اوزیل است؟

 

احتمال جدایی هری وینکس از تاتنهام؟ من باید چه کار کنم که با این صحبت ها تمام شود؟ پیش از این نیز گفته بودم هری وینکس از تاتنهام جدا نخواهد شد. وقتی می گویم او به جایی نمی رود، دیگر می خواهید چه بگویم؟ هری وینکس در بازی های اخیر در ترکیب تاتنهام قرار گرفته، اما اگر در آخرین دیدار در ترکیب نبود دلیلش فرصت دادن به گدسون برای حضور در میدان بود. فردا و در دیدار مقابل فولام نیز نام هری وینکس در لیست تاتنهام قرار خواهد داشت و اگر کسی با دیگر باشگاه ها صحبت کرده وقت خودش را تلف کرده است."

دیدگاه‌ها