کد خبر : 1731104 | 23 دی 1399 ساعت 19:40 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

هانسی فلیک: حریف چیزی برای از دست دادن ندارد!

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ به تیم هولشتاین کیل احترام می گذارد.

هانسی فلیک: حریف چیزی برای از دست دادن ندارد!

به گزارش "ورزش سه، بایرن مونیخ فردا شب در رقابت های دی اف بی پوکال باید به مصاف تیم ناشناخته هولشتاین کیل برود و بسیاری در انتظار یک پیروزی آسان برای این تیم هستند. هانسی فلیک در کنفرانس خبری قبل از این دیدار حضور یافته و مدعی شد هولشتاین کیل چیزی برای از دست دادن ندارد و بازی مقابل این تیم آسان نخواهد بود.

 

1553858

 

هانسی فلیک گفت: اریک چوپوموتینگ و کینگزلی کومان فردا قادر به حضور در ترکیب بایرن مونیخ نیستند. هولشتاین کیل چیزی برای از دست دادن ندارند. من این تیم را به خوبی می شناسم و می دانم که بازی کردن در مقابل آنها آسان نیست. ما رویکردی توام با احترام به حریف خواهیم داشت، اما هدف و برنامه ما این است که همیشه پیروز شویم. سرژ گنابری نیز آنطور امروز به نظر می رسید می تواند در بازی فردا شب در میدان حاضر شود.

 

همه ما از این شرایط برنامه ریزی و اوضاع آگاه هستیم و بودیم و در حال حاضر به جز یکی دو مصدوم عضلانی دیگر بازیکنان خود را در اختیار داریم. تیم برای دوام آوردن در این شرایط از آمادگی لازم برخوردار است. امیدوارم دیگر بازیکی از بایرن مونیخ مصدوم نشود.

 

شرایط لوکاس هرناندز؟ این تصمیم کادر فنی بود. لوکاس بازیکن مهمی برای ما است و خصوصیات خود را نشان داده است. از نظر من یک بازیکن تنها زمانی مشکل دارد که روحیه ای حرفه ای از خود نشان ندهد. من در حال حاضر مشکلی با لوکاس ندارم و همه در تلاشند تا پیشرفت کنند.

دیدگاه‌ها