کد خبر : 1731113 | 23 دی 1399 ساعت 20:20 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

دی یونگ: آینده لئو مسی؟ از خودش سوال کنید

فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا مدعی شد این تیم اخیرا پیشرفت کرده است.

دی یونگ: آینده لئو مسی؟ از خودش سوال کنید

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا شب در نیمه نهایی رقابت های سوپرکاپ به مصاف سوسیداد می رود و این تیم به دنبال فتح اولین جام در سال جدید خواهد بود. بارسا در هفته های اخیر نسبت به اوایل فصل نتایج بهتری گرفته و فرانکی دی یونگ در نشست خبری قبل از دیدار مقابل سوسیداد به این موضوع اشاره داشته است.

 

فرانکی دی یونگ گفت: "در ابتدای فصل تغییرات زیادی ایجاد شده و ما به دلیل شیوع ویروس کرونا تقریبا اردوی پیش فصل نداشتیم. من خودم مستقیما از اردوی تیم ملی هلند راهی رختکن بارسلونا شدم،

 

1545214

 

ما باید به خودمان نگاه کرده و ببینیم می توانیم تا کجا پیش می رویم. ما همیشه متحد بوده ایم اما حقیقت دارد که در بازی های اخیر و از زمان شروع سال جدید در شرایط بهتری قرار گرفته ایم. رئال سوسیداد تیم بسیار خوبی است  آنها از عقب بازیسازی کرده و با ساختاری مناسب و بازیکنان باکیفیت نمایش خوبی ارائه می دهد. این دیدار برای ما سخت خواهد بود، اما باید به فینال برسیم.

 

در بازی های اخیرا در موقعیت کمی متفاوت بازی می کنم و سرمربی از من می خواهد در حملات بیشتر کمک کنم. من در این پست احساس راحتی می کنم. اخیرا روان تر بازی می کنیم و ما اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده ایم. ما در بازی های اخیر گذشته مثل یک تیم در میدان حضور یافتیم و امیدوارم فردا شب نیز عملکرد خوبی داشته باشیم.

 

آینده لیونل مسی؟ این سوال به من ربطی ندارد و قرار نیست من در این رابطه تصمیم گیری کنم. بهتر است از خود لیونل مسی در مورد آینده سوال کنید."

 

دیدگاه‌ها