کد خبر : 1731132 | 23 دی 1399 ساعت 21:54 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

فریتس کلر؛ عامل ترمیم رابطه خراب شده اوزیل با آلمان

مسوت اوزیل، در توئیتی جالب از فریتز کلر، رئیس فدراسیون فوتبال آلمان تشکر کرده است.

فریتس کلر؛ عامل ترمیم رابطه خراب شده اوزیل با آلمان

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پایان کابوس وار رقابت‌های جام‌جهانی 2018 برای تیم ملی آلمان و حذف از دور گروهی، مسوت اوزیل به شکل رسمی از بازی‌های ملی خداحافظی کرد تا ضربه ای بزرگ به مانشافت وارد شده باشد.

 

 

1562075

 

 

در واقع اوزیل در آن زمان احساس می‌کرد که حواشی به وجود آمده برای او به خاطر عکس جنجالی اش با رئیس جمهور ترکیه، رجب طیب اردوغان بوده و رئیس وقت فدراسیون فوتبال آلمان زمینه ساز ایجاد دردسرها برای او شده است. اوزیل در آن زمان گفت: " با قلبی اندوهگین و پس از مشورت‌های فراوان و تا زمانی که این احساس نژادپرستی و بی احترامی را داشته باشم، دیگر در تیم ملی آلمان بازی نمی‌کنم."

 

با این حال طبق گزارشات فریتز کلر، رئیس جدید فدراسیون فوتبال آلمان کاملا موضع منصفانه ای نسبت به اوزیل دارد. در واقع او اوزیل را بازیکنی شایسته تلقی می‌کند. تا جایی که گفته می‌شود او پیش از دیدار ماه اکتبر آلمان برابر ترکیه نامه ای به اوزیل ارسال کرده تا به کدورت ها بین دو طرف پایان دهد.

 

 

1562074

 

 

از طرفی به نظر می‌رسد که این مسئله کاملاً به مذاق مسوت اوزیل خوش آمده و او اخیراً در توییتی جالب نوشت: " من هرگز نمی گویم که از بازی در تیم ملی آلمان پشیمان هستم."

دیدگاه‌ها