کد خبر : 1731178 | 24 دی 1399 ساعت 09:57 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

جمع گلزنان لیگ یک جمع‌تر شد (عکس)

مهاجم باتجربه تیم هوادار این هفته گل نزد اما ناکامی دیگر رقبای او در گلزنی باعث شد تا صدر جدول گلزنان لیگ یک دست نخورده باقی بماند.

به گزارش "ورزش سه" در حالی هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال ایران به پایان رسید که 17 بار توپ از خط دروازه تیم‌ها عبور کرد و در پایان دوئل‌های این هفته، صدر جدول از دست استقلال خوزستان با تساوی غیرمنتظره‌ای که مقابل قشقایی شیراز داشت خارج شد و شاگردان محمدرضا مهاجری در مس کرمان توانستند جایگاه اول را به نام خود کنند؛ هم‌چنین هوادار تهران هم با پیروزی مقابل رایکا، به رتبه دوم جدول صعود کرد و ترافیک مدعیان همچنان در بالای جدول در اوج هیجان دنبال می‌شود.

 

اما نکته جالب این‌که هیچکدام از مدعیان اصلی گلزنی در لیگ یک، موفق نشدند تا در این هفته برای تیم‌هایشان گلزنی کنند؛ حمید کاظمی مهاجم گلزن تیم هوادار که فصل گذشته نیز عنوان آقای گلی را به دست آورد، برای دومین هفته متوالی در امر گلزنی برای تیمش ناکام بود تا نتواند فاصله خود با دیگر مدعیان عنوان آقای گلی را افزایش دهد. پیمان میری مهاجم تیم مس کرمان هم چهارمین گل فصل خود را به ثمر رساند تا فاصله خود با صدر جدول گلزنان را کاهش داد و رسماً به کورس رقابت برای رسیدن به کفش‌طلای فصل 99-1400 لیگ یک اضافه شود.

 

1562131

 

جدول گلزنان لیگ یک تا پایان هفته نهم به شرح زیر است:

 

7گل:
هوادار تهران: حمید کاظمی

5گل:
رایکا بابل: علی خسرونژاد

4گل:
مس کرمان: سیدپیمان میری
استقلال خوزستان: فرشاد جانفزا

دیدگاه‌ها