کد خبر : 1731180 | 24 دی 1399 ساعت 09:59 | 39.6K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش کشف جدید مجتبی حسینی در نفت

یک محبی جدید در لیگ برتر ظهور کرد!(عکس)

ستاره جوان و 22 ساله نفت مسجدسلیمان توانست در تقابل روز گذشته تیمش مقابل شهر خودرو، نمایشی درخشان را از خود به جای بگذارد .

به گزارش "ورزش سه" در در تقابل دو تیم میانه‌جدولی نفت MIS و شهر خودرو خراسان، شاگردان مجتبی حسینی روز گذشته موفق شدند حریف مشهدی خود را با سه گل بدرقه کنند تا هم خود به سوی بالای جدول در حرکت باشند و هم حریف‌شان را بار دیگر به بحران بفرستند؛ اما پایه‌گذار جشن پیروزی نفتی‌ها در خانه، ستاره جوان این تیم بود. محمدمهدی محبی، پدیده گمنام که حالا به نظر می‌رسد باید نام او را به جمع بازیکنان کشف‌شده توسط مجتبی حسینی در فوتبال ایران اضافه کرد.

 

محبی که از ابتدای لیگ بیستم، 9 بار در قامت بازیکن فیکس و دو بار هم به عنوان بازیکن تعویضی در تمامی بازی‌های نفت مسجدسلیمان به میدان رفته است، تنها 22 سال دارد و در سابقه فوتبالی او نیز حضور در تیم‌های نوجوانان و امید استقلال نیز به چشم می‌خورد و همچنین دوران خدمت سربازی خود را در تیم امید مقاومت تهران گذرانده است.


 پدیده جوان نفتی‌ها در فصل جدید لیگ برتر، درخشش خود را در دیدار هفته دوم مقابل سایپا آغاز کرد که توانست پایه‌گذار گل تیمش باشد و اولین پاس‌گل محبی در لیگ بیستم نیز این‌چنین رقم خورد.او در هفته پنجم و پیروزی بزرگ نفت مقابل سپاهان، گل سوم تیمش را ساخت و این‌چنین به درخشش خود در ترکیب نفت ادامه داد؛ در کارنامه کارنامه درخشان‌اش هم محمدمهدی محبی روز گذشته در تقابل با شهر خودرو توانست هم نخستین گل لیگ‌برتری خود را بزند و هم یک پاس گل دیگر به ثمر برساند تا حالا در کنار مصطفی احمدی، سروش رفیعی و بهنام برزای در صدر جدول پاسورهای لیگ بیستم قرار بگیرد.

 

1562134

دیدگاه‌ها