کد خبر : 1731219 | 24 دی 1399 ساعت 12:43 | 6.7K بازدید | 1 دیدگاه

بالانشین لیگ بیستم خواهیم شد و خواهیم ماند؛ 

برزای: آقای گل لیگ بیستم از گل‌گهر خواهد بود

بهنام برزای که امسال در نقش یک مدافع ظاهر شده می‌گوید که از شرایطش در این پست رضایت دارد و هر جا که امیر قلعه‌نویی صلاح ببیند بازی می کند. ‌

برزای: آقای گل لیگ بیستم از گل‌گهر خواهد بود

بهنام برزای در خصوص شرایط گل گهر قبل از دیدار با آلومینیوم اراک به خبرنگار "ورزش سه" گفت:  خدا را شکر در این چند روزی که تعطیل بودیم خیلی خوب تمرین کردیم. ما به هر بازی به حکم فینال نگاه می کنیم و در این بازی هم هدفی جز این نداریم و می خواهیم برنده بازی باشیم.


او سپس در مورد آلومینیوم توضیح داد:  آلومینیوم اراک واقعاً در لیگ امسال شگفتی آفرید و خیلی خوب کار کرد و ما می دانیم که هجومی بازی می‌کند و  تیم خطرناکی است و من هم به عنوان یک عضو از دفاع به همراه بقیه باید حواسم به مهاجمان آنها باشد؛ گرچه که خودمان یکی از بهترین خط حمله های  لیگ را داریم و فکر  می‌کنم آقای گل امسال از تیم ما انتخاب شود.


وی در خصوص اینکه آیا در پست غیرتخصصی یعنی  دفاع راست جا افتاده یا خیر ادامه داد: الان که به خواسته آقای قلعه نویی دارم در پست دفاع راست بازی می کنم و خدا را شکر توانستم  توقعات را برآورده کنم. به این فکر می کنم که از اول باید در همین پست بازی می‌کردم! من به غیر از دروازه حاضرم در هر جایی که امیر خان  دستور می دهد به میدان بروم. مهم  خوب کار کردن و ارائه یک بازی تیمی خوب  است. 

 

1542211


این بازیکن در خصوص اینکه چرا از کورس عقب افتاده اند گفت: ما یکی دو بازی عقب افتاده داریم وگرنه جایگاهمان اینجا جدول نیست و تیم‌های دیگر هم از این فرصت خوب استفاده کردند و امتیاز گرفتند ولی ما همان گل  گهر اول فصل  و حتی بهتر از آن هستیم. بالا نشین لیگ بیستم خواهیم شد و خواهیم ماند.


این بازیکن در خصوص خریدهای جدید تیم‌شان عنوان کرد: با دستور  مدیریت و کادر فنی یکسری از بازیکنان به  ما اضافه شدند؛ قبلا با مرتضی تبریزی هم تیمی  بودم و رضا شکاری هم جوان و باانگیزه است. امیدوارم که در کنار بازیکنانی که از قبل در گل گهر بودند،  بتوانیم مجموعه خوبی را تشکیل دهیم و حقمان را بگیریم.‌


برزای که خودش سابقه حضور در دربی را دارد، در خصوص دربی ۹۴ که با نتیجه تساوی تمام شد، افزود: بله به هر حال من زمانی که در استقلال بودم دربی را تجربه کردم، خیلی بازی مهم و حساسی است. من هم به عنوان  یک بیننده بازی را دیدم و از  ارائه نمایش خوب دو تیم  لذت بردم، ولی الان سرباز گل گهر  هستم و باید برای این تیم بجنگم. برای استقلال به  عنوان  تیم سابقم و یکی از پرهوادار ترین تیم های آسیا ارزوی موفقیت دارم؛ اما همانطور که گفتم تنها چیزی که الان  روی آن تمرکز دارم، گل‌گهرسیرجان است.

دیدگاه‌ها