کد خبر : 1731238 | 24 دی 1399 ساعت 15:00 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

پاشایی: فاضلی به جای مصاحبه تمرکزش روی فوتبال باشد

واکنش مربی پیکان به اظهارات سرمربی نساجی

مربی تیم پیکان نسبت به اظهارات وحید فاضلی سرمربی نساجی بعد از مسابقه رودروی دو تیم واکنش نشان داد.

واکنش مربی پیکان به اظهارات سرمربی نساجی

حسین پاشایی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط تیمش قبل از مسابقه با سپاهان اصفهان بیان کرد: اگرچه فاصله بازی قبلی مان تا دیدار با سپاهان زیاد بود اما از برنامه ریزی سازمان لیگ تبعیت کردیم. تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم و دو بازی دوستانه هم انجام دادیم تا بازیکنان از شرایط مسابقه دور نشوند. از نظر فنی وضعیت خوبی داریم و آماده هستیم تا مقابل سپاهان یک بازی خوب را انجام دهیم و انشاالله با دست پر از اصفهان به تهران برگردیم.


وی با اشاره به اظهارات وحید فاضلی سرمربی نساجی از یک هفته قبل درباره داوری دیدار با پیکان در هفته نهم لیگ برتر تاکید کرد: ما تا این لحظه هیچ صحبت و واکنشی به این حرف ها نشان ندادیم. متاسفانه دوستان ما در باشگاه نساجی و به خصوص آقای فاضلی در هر مصاحبه ای از اشتباهات عجیب و تاثیرگذار داور مسابقه نساجی و پیکان حرف زدند و حتی در کنفرانس خبری بازی بعدی نساجی نیز این صحبت‌ها تکرار شد. با این وجود ما سکوت کردیم تا کارشناسان بزرگ داوری به قضاوت بنشینند.


مربی پیکان ادامه داد: در برنامه دوشنبه شب فوتبال برتر هم آقای فاضلی و هم تمام هواداران نساجی متوجه شدند که ما بیشتر از نساجی از داوری در آن مسابقه متضرر شدیم. به گفته کارشناسان فهیم داوری ما حداقل یک و حداکثر دو پنالتی در آن بازی طلبکار شدیم اما هرگز به دنبال آن نبودیم که شخصیت داوران عزیز و باشخصیت مان را خدشه دار کنیم.


پاشایی درباره اینکه کارشناسان داوری اعتقاد داشتند گل نساجی سالم بوده و به اشتباه مردود شده، خاطرنشان کرد: کارشناسان عزیزمان یک نکته ای را در نظر نگرفتند چون از آن باخبر نبودند. در آن صحنه قبل از آنکه توپ به مهاجم نساجی برسد و او به سمت دروازه شوت بزند، داور سوت زده بود و بازی متوقف شده بود. اگر فیلم را تماشا کنید بازیکنان ما به خاطر سوت داور همه ایستاده بودند و حتی داور می‌توانست به بازیکن حریف به خاطر ضربه زدن به توپ بعد از سوت اخطار هم بدهد.


وی افزود: آقای فاضلی مربی جوان، بادانش و قابل احترامی برای ما است؛ اما ایشان نباید با رفتار غیر حرفه‌ای کارش را جلو ببرد. اینکه ما بخواهیم با این نوع مصاحبه‌ها داوران جوان مان را تحت فشار بگذاریم و جوسازی کنیم، دردی از فوتبال دوا نمی‌کند. توصیه ام به سرمربی نساجی این است که تمرکزش روی فوتبال باشد. او تیم خوبی را درست کرده و قطعا در آینده می‌تواند شرایط بهتری را هم از نظر نتیجه گیری به دست آورد اما خوب نیست برای آنکه شکست تیم مان را پوشش بدهیم، اینطور بی محابا به داوران پاک فوتبال حمله کنیم و شرافت آنها را زیر سوال ببریم.

دیدگاه‌ها