کد خبر : 1731239 | 24 دی 1399 ساعت 14:18 | 23.8K بازدید | 2 دیدگاه

ادعای آاس:

افشای دلیل اصلی اختلافات زیدان با وینیسیوس

وینیسیوس در چند بازی اخیر رئال مادرید به میدان نرفته و مدتی است که به ندرت از سوی زیدان در ترکیب قرار می گیرد.

افشای دلیل اصلی اختلافات زیدان با وینیسیوس

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس تابستان 2019 از فلامینگو به رئال مادرید پیوست و قرار بود یک پدیده جدید در فوتبال اروپا باشد اما دو سال بعد او هنوز نتوانسته جایگاهی مطمئن و ثابت در ترکیب رئال مادرید پیدا کند.

وینیسیوس نه با جولن لوپتگی و نه با زین الدین زیدان یک بازیکن فیکس در ترکیب رئال نبوده و تنها در دوران حضور سانتی سولاری بود که موفق شده بود تا حدی ارزش هایش را ثابت کند.

 

 

1541831

 

 

وینیسیوس فصل گذشته که رئال قهرمان لالیگا شد، به خصوص در دوران پس از قرنطینه از ترکیب ثابت خارج شد و زیدان ترجیح داد روی مثلث لوکاس، هازارد و آسنسیو حساب کند. فصل جاری نیز هر زمان ادن هازارد مشکلی برای بازی نداشته، وینیسیوس به نیمکت تبعید شده است.

شرایط برای وینی در فصل جاری نیز کم و بیش مثل فصل گذشته است. او در مقطعی توانست چند بار متوالی در ترکیب ثابت قرار بگیرد اما در بازی های احیر مجددا خبری از او در ترکیب رئال نیست.

 

 

1562225

 

 

طبق ادعای آاس، دلیل اصلی اختلاف زیدان با وینیسیوس به اتفاقی است که آگوست 2020 در شهر منچستر رخ داد. رئال که بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را در خانه 1-2 به سیتی باخته بود، برای جبران به منچستر رفت ولی در نهایت بازهم 2-1 شکست خورد.

قبل از بازی وقتی زین الدین زیدان ترکیب اصلی تیم را در رختکن اعلام کرد و وینیسیوس متوجه شد باید روی نیمکت بنشیند، واکنشی منفی از خود نشان داد. او در تمام مدتی که زیدان مشغول صحبت های تاکتیکی بود، سر در گوشی موبایل خود داشت و به زیزو توجهی نمی کرد. زیدان نه آن مقطع و نه در ادامه در این مورد هیچ صحبتی با وینسیوس نکرد اما مشخصا از رفتار او آزرده خاطر شده و تبعاتش به فصل جاری هم رسیده است.

زیدان رفتار غیر حرفه ای وینیسیوس را به خاطر سپرده و ستاره جوان برزیلی به نظر کار دشواری برای پاک کردن آن خاطره دارد.

 

 

1517864

دیدگاه‌ها