کد خبر : 1731247 | 24 دی 1399 ساعت 15:31 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

انتظاری و سد بزرگ علیه اهداف مهدی رحمتی (عکس)

هافبک دفاعی نفت مسجدسلیمان در نمایشی موفق برابر خط میانی شهرخودرو، نقش مهمی در دستیابی به پیروزی را ایفا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجدسلیمان در ادامه موفقیت برای تیم‌های مدعی این فصل بعد از ناکام گذاشتن فولاد خوزستان و سپاهان، اینبار شهرخودرو را هم با شکست بدرقه کرد تا در پایان هفته یازدهم جایگاه هفتم جدول را از آن خود کند.

در این بازی که مهدی رحمتی امیدوار بود بازیکنان خط میانی این تیم بتوانند در زمین نفت مسجدسلیمان اختیار عمل و مالکیت توپ را در دست بگیرند، اسیر هافبک جنگنده طلایی‌پوشان شدند تا در این راه ناکام بمانند. نیما انتظاری، هافبک نفت مسجدسلیمان در این جدال ضمن دستیابی به موفقیت در جنگ‌های میانه میدان برابر اکبر صادقی، امیرحسین کریمی و صادق صادقی، در پایه‌ریزی حملات این تیم نیز موفق عمل کرد.

انتظاری که در دیدارهای این فصل توانسته مهره‌ای کارآمد در خط میانی برای مجتبی حسینی ظاهر شود، در صحنه منجر به گل اول پایه ریزی گل را روی حرکت تمرین شده نهایی کرد و یک بار نیز روی ضربه امین قاسمی‌نژاد و در شرایطی که شهرخودرو در آستانه دستیابی به گل دوم و تساوی بخش قرار داشت، توپ را با تکلی بلند برگشت داد تا نقش خود را در دستیابی به این پیروزی ارزشمند به نمایش بگذارد.

 

1562261

 

1562262

 

هافبک دفاعی جنگنده نفت مسجدسلیمان که در دیدارهای بزرگ این تیم مقابل فولاد خوزستان و سپاهان و همچنین پرسپولیس نیز روز پرفروغی را از خود به جا گذاشته بود، برابر شهرخودرو و شاگردان مهدی رحمتی نیز توانست این شرایط را تداوم بخشد و طلایی‌پوشان مسجدسلیمانی با دستیابی به سه امتیاز ارزشمند این بازی را به پایان برسانند.

دیدگاه‌ها