کد خبر : 1731259 | 24 دی 1399 ساعت 16:43 | 14.9K بازدید | 1 دیدگاه

روزی که سرمربی مس به قولش عمل کرد

اعضای کادر مدیریتی و فنی تیم فوتبال مس رفسنجان پیش از دیدار این تیم برابر ماشین سازی که با سه امتیاز شیرین برای این تیم همراه شد، از موسسه خیریه گمنامان رفسنجان بازدید کرده بودند و محمد ربیعی قولی به زنان شاغل در این مجموعه داده بود.

روزی که سرمربی مس به قولش عمل کرد

به گزارش "ورزش سه"، مجید زیندینی، مدیرعامل و محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان یک روز پیش از این دیدار این تیم برابر ماشین سازی در هفته دهم رقابت های لیگ برتر، با حضور در تولیدی پوشاک خیرین گمنام، از نزدیک با کارکنان شاغل در این مجموعه دیدار کردند.


تولیدی خیرین گمنام شهر رفسنجان که تمام کارگران آن زنان سرپرست خانوار، (بی سرپرست یا بد سرپرست هستند)، لباس‌های باشگاه صنعت مس را در رده‌های پایه تولید می‌کنند.


محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان که دقایقی در این دیدار به صحبت با اعضای تولیدی خیرین گمنام پرداخت، در بخش پایانی صحبت هایش به آنها قول داد تیم بزرگسالان مس رفسنجان بزودی دو دست از لباس‌های تولید شده توسط کارگران این مجموعه را بازیکنان این تیم به تن خواهند کرد.


ربیعی در همین راستا در نشست خبری پس از پیروزی برابر ماشین سازی در هفته دهم رقابت های لیگ برتر که این تیم را 12 امتیازی کرد و به رتبه دهم جدول ارتقا داد و شرایط خوبی را برای این تیم تازه وارد به لیگ برتر در میان تیم های سابقه دار حاضر در مسابقات رقم زد، بار دیگر همانطور که در ملاقات حضوری با اعضای مجموعه خیرین گمنام قولش را برای داده بود، به این موضوع اشاره کرد و نام آنها را در میان اهالی فوتبال رسانه ای کرد.

 

دیدگاه‌ها