کد خبر : 1731260 | 24 دی 1399 ساعت 17:25 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

ناکامی دوباره کاستا؛ هیچ تیمی یاغی را نمی خواهد

دیه گو کاستا پس از فسخ قرارداد با اتلتیکو در پیدا کردن تیم جدید ناکام مانده است.

ناکامی دوباره کاستا؛ هیچ تیمی یاغی را نمی خواهد

به گزارش "ورزش سه"، 16 روز پیش باشگاه اتلتیکومادرید اعلام کرد با توافق متقابل قرارداد دیه گو کاستا مهاجم گلزن و باتجربه خود را فسخ کرده و دومین مقطع حضور او در ترکیب این باشگاه بعد از سه سال به اتمام رسیده است. دیه گو کاستا به علت مشکلات شخصی تمایل به قطع همکاری داشت و اتلتیکومادرید نیز درخواست این بازیکن را پذیرفت.

 

 

1562274

 

 

در ابتدا گفته می شد مقصد بعدی او لیگ برتر انگلیس و یکی از باشگاه های وولورهمپتون یا آرسنال خواهد بود اما در نهایت هیچ پیشنهادی برای او نرسید. سپس صحبت از الهلال مطرح شد و اخیرا گفته شد او در یک قدمی پیوستن به مارسی فرانسه است.

طبق ادعای آاس، مذاکراتی هم بین دو طرف صورت گرفت اما در نهایت سن بالا و دستمزد درخواستی هنگفت او باعث عقب نشینی باشگاه فرانسوی شد.

 

 

1557873

 

 

کاستا 32 ساله در اتلتیکو شرایط خوبی داشت ولی پس از پیوستن لوئیس سوارز به این باشگاه در تابستان جایگاه خود را از دست داد. او سابقه سه فصل بازی برای چلسی را هم دارد ولی در نهایت به دلیل اختلاف با مربی وقت و سران باشگاه به اتلتیکو بازگشت. 17 روز تا پایان نقل و انتقالات زمستانی باقی است و باید دید بالاخره مقصد بعدی او کجا خواهد بود.

دیدگاه‌ها