کد خبر : 1731267 | 24 دی 1399 ساعت 17:39 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاق تکراری برای هافبک ایتالیایی؛ مصدومیت

استفانو سنسی، هافبک ایتالیایی اینتر دوباره دچار مصدومیت شده است.

اتفاق تکراری برای هافبک ایتالیایی؛ مصدومیت

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان سال 2019 و با ورود آنتونیو کونته به رختکن اینتر بود که استفانو سنسی با قراردادی قرضی از ساسولو با نراتزوری به توافق رسید و البته شروع فوق العاده ای هم در ترکیب این تیم داشت. استفانو سنسی در اولین ماه حضور خود در اینتر عنوان بهترین بازیکن ماه را از آن خود کرد، اما در ادامه مصدومیت های متوالی اجازه درخشش را از او گرفت.

 

1562278

 

استفانو سنسی در مقطعی به قدری آماده بود که بارسلونا نیز قصد داشت برای خرید او اقدام کند، اما او اغلب بازی های تیمش در دو فصل اخیر را به دلیل آسیب دیدگی های مختلف از دست داده است. امروز اینتر در مرحله یک هشتم رقابت های کوپا ایتالیا به مصاف فیورنتینا رفت و استفانو سنسی نیز در ترکیب ثابت قرار داشت، اما مصدومیت هنگام گرم کردن پیش از بازی باعث خروج او از ترکیب و ورود آرتورو ویدال به جای این بازیکن شد.

 

البته هنوز میزان مصدومیت این هافبک 25 ساله و ایتالیایی مشخص نیست، اما تکرار این اتفاق احتمالا کادر فنی اینتر را به ستوه آورده است. نراتزوری چند روز دیگر و در دیداری تعیین کننده باید به مصاف یوونتوس برود و باید دید آیا استفانو سنسی قادر به بازی کردن در آن مسابقه خواهد بود یا خیر.

دیدگاه‌ها