کد خبر : 1731268 | 24 دی 1399 ساعت 17:38 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

بیانیه باشگاه نساجی بعد از واکنش پاشایی

باشگاه نساجی مازندران در خصوص اظهارات مربی پیکان با ارائه بیانیه‌ای واکنش نشان داد.

بیانیه باشگاه نساجی بعد از واکنش پاشایی

به گزارش ورزش سه"، حسین پاشایی قبل از بازی با سپاهان در گفتگو با ورزش سه صحبت‌هایی در خصوص وحید فاضلی انجام داد و اعتقاد داشت  که رفتار او در خصوص داوری در روز بازی تیمش با پیکان غیرحرفه‌ای است. موضوعی که اکنون باعث شده تا روابط عمومی باشگاه نساجی در جوابیه‌ای نسبت به این مساله واکنش نشان دهد.


با تمام احترامی که برای باشگاه پیکان، دکتر محمدی، آقای تارتار و همکاران ایشان قائل هستیم اما سرمربی ما از چیزی که فدراسیون هم بخاطرش از باشگاه نساجی مکتوب عذر خواهی کرده یعنی اول گلی که ما سالم به ثمر رساندیم اما مردود اعلام شد و همچنین پنالتی کاملا واضحی که برای ما گرفته نشد دفاع کرده است و این خواسته باشگاه نساجی و هواداران این باشگاه بوده است و هیچ گونه ایرادی متوجه باشگاه پیکان نیست و ما همچنان با دوستان‌مان در باشگاه پیکان موضعی محترمانه داریم.


همانطور که می دانید  آقای زیاری داور آن  بازی هم ۴ هفته از فعالیت داوری محروم شد. ما در فوتبال دوست هستیم و شاید گفتن این حرف ها که توسط حسین پاشایی زده شده جالب نباشد. ضمن احترام به دوستان‌مان در پیکان باید حقمان را بگیریم چون اگر آنها هم جای ما بودند همین کار را می‌کردند. در ضمن  نیازی به نصیحت آقای  پاشایی نیست و سرمربی ما تمرکزش روی فوتبال است و اتفاقا بیشتر از مسائل غیر فوتبالی ضربه خورده است وگرنه او آنقدر حرفه‌ای است که برد پیکان را بعد بازی به عوامل این تیم و آقای تارتار تبریک گفت. ما همیشه به داوری احترام می‌گذاریم ولی داوری که ۴ جلسه بخاطر اشتباهات علیه ما محروم شده باید پاسخگوی اشتباهات تاثیرگذارش باشد .فوتبال جایگاه دوستی‌هاست و ما با باشگاه پیکان در موضعی محترمانه و دوستانه هستیم و امیدوارم این موضع حق طلبی ما موجب ناراحتی دوستان ما در باشگاه پیکان نگردد.

 

دیدگاه‌ها