کد خبر : 1731301 | 24 دی 1399 ساعت 21:04 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

یحیی توره:

یورگن کلوپ یک نابغه است

یحیی توره، ستاره سابق منچسترسیتی حضور در این تیم را بهترین روزهای دوران ورزشی خود توصیف کرد.

یورگن کلوپ یک نابغه است

به گزارش "ورزش سه"، اختلاف با پپ گواردیولا در بارسلونا نهایت باعث شد حدود یک دهه قبل، یحیی توره به پیشنهاد منچسترسیتی پاسخ مثبت داده و در ادامه به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ این باشگاه بدل شود. یحیی توره در مصاحبه ای تغییر نقش خود توسط مانوئل پلگرینی را عامل این پیشرفت دانسته و البته به تمجید از یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول نیز پرداخت.

 

یحیی توره گفت: "در منچسترسیتی من در پست مورد علاقه ام و در منطقه ای که می خواستم بازی کردم و آن مقطع بهترین روزهای دوران ورزشی ام بود. من پیش از آن دوره در همه پست ها بازی کرده بودم، از جمله به عنوان مدافع میانی در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2009. اما در سیتی به عنوان هافبک شماره 10 بازی کردم و در این پست راحت تر بودم.

 

1447092

 

من تحت هدایت مانوئل پلگرینی بیشترین مسئولیت را داشتم. وقتی پلگیرینی هدایت سیتی را بر عهده گرفت، بلافاصله به من گفت که نقش رهبری تیم را به من محول خواهد کرد. حالا به مربیگری علاقه دارم، اما می دانم که باید مسائل زیادی را یاد بگیرم. اما اگر روزی فرصت هدایت تیمی را پیدا کنم خوشحال خواهیم شد.

 

یورگن کلوپ؟ او یک نابغه است. همه بازیکنان لیورپول تحت هدایت او به اوج رسیده اند. سادیو مانه، محمد صلاح، جوردن هندرسون، جینی واینالدوم، فابینیو، ویرژیل ون دیک، اندی رابرتسون ... همه به عنوان بازیکنانی معمولی به لیورپول ملحق شدند، اما حالا عملکرد درخشانی دارند."

دیدگاه‌ها