کد خبر : 1731309 | 24 دی 1399 ساعت 21:52 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش آنتونیو کونته به پیروزی سخت برابر فیورنتینا

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر معتقد است که تیمش کاملا شایسته پیروزی مقابل فیورنتینا در بازی امروز بوده است.

واکنش آنتونیو کونته به پیروزی سخت برابر فیورنتینا

به گزارش "ورزش سه"، اینتر امروز از سری مسابقات مرحله یک هشتم نهایی کوپا ایتالیا مهمان فیورنتینا بود و نهایتاً موفق شد در یک بازی بسیار سخت و با گل دقیقه 118 روملو لوکاکو از سد حریف خود عبور کند و راهی مرحله بعدی رقابت‌ها شود.

 

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر پس از پیروزی تیمش مقابل فیورنتینا گفت: " ما کاملا شایسته پیروزی بودیم و حتی می‌توانستیم در پایان 90 با برد از زمین مسابقه خارج شویم زیرا شانس‌های لازم برای رسیدن به این هدف را در اختیار داشتیم. به طور کلی بچه ها خیلی خوب بازی کردند؛ 120 دقیقه تلاش و عملکرد سازمان یافته ای داشتیم.

 

 

1562320

 

 

من همچنین برای بازیکنانی مثل آندره رانوکیا و الکساندر کولاروف که بعد از مدت ها دوری به میادین بازگشتند بسیار خوشحالم چرا که نشان دادند برای ما چه اهمیتی دارند."

 

کونته در ادامه گفت: "با توجه به انتخاب هایی که در اختیار داشتم این بهترین اینتری بود که می‌توانستم روانه زمین کنم. به عنوان مثال دیروز اشرف حکیمی تب داشت. با این حال من یک ترکیب قدرتمند را برای پیروزی در این بازی به کار گرفتم و آنها نیز پاسخ محکمی به این اعتماد دادند."

 

 

1562300

 

 

دیدار هفته آینده برای یوونتوس: " پیروزی امروز در فلورانس یک جنبه مثبت دیگر نیز برای ما داشت و آن هم این بود که اعتماد به نفس مان را افزایش داد. این بچه‌ها در 11 مسابقه قبلی خود 8 برد کسب کرده اند؛ مقابل رم به تساوی رسیدیم و از سمپدوریا شکست خوردیم اما به نظر می رسد که هرگز این آمار خوب نیز برای آنها کافی نبوده است."

دیدگاه‌ها