کد خبر : 1731310 | 24 دی 1399 ساعت 21:53 | 31.5K بازدید | 0 دیدگاه

دو رئالی به دنبال ادای دین به زیدان

آینده ایسکو و مارسلو، دو ستاره رئال مادرید در هاله ای از ابهام قرار دارد.

دو رئالی به دنبال ادای دین به زیدان

به گزارش "ورزش سه"، مارسلو و ایسکو در دوره اول حضور زین الدین زیدان روی نیمکت رئال مادرید عملکرد درخشانی ارائه داده و از عوامل موفقیت های متوالی زیزو لقب گرفتند. اما در یک سال اخیر، هم ایسکو و مارسلو دچار افت شدیدی شده اند و ممکن است این آخرین ماه های حضور این دو بازیکن باتجربه در رختکن رئال مادرید باشد. طبق ادعای نشریه اسپورت، حالا مارسلو و ایسکو به نوعی به زیدان احساس دین کرده و می خواهند یک بار دیگر خودشان را ثابت کنند.

 

1562323

 

زین الدین زیدان در دسامبر در مورد ایسکو و مارسلو گفت: "من هرگز خدمات این دو بازیکن را فراموش نخواهم کرد و آنها باید مانند حالا سخت تلاش کنند." حالا مارسلو و ایسکو هر دو در تلاشند تا پاسخ اعتماد زیزو را بدهند. هر دوی آنها مربیان شخصی جدیدی استخدام کرده اند تا به آنها کمک کنند به بهترین شرایط خود بازگردند.

 

ایسکو اخیرا در شرایط بهتری قرار گرفته و در دیدار مقابل اوساسونا و در 15 دقیقه حضور در زمین چابک تر و آماده تر از قبل به نظر می رسید. مارسلو نیز به شدت در تلاش برای بازگشت به اوج بوده و او در 32 سالگی تمرکز خود را بر روی اثبات زیدان گذاشته است. اگر ایسکو و مارسلو در ادامه فصل قادر به درخشش در ترکیب رئال مادرید باشند، ممکن است یک فصل دیگر دوران حضور آنها در برنابئو تمدید شود و در غیر اینصورت، نام آنها در لیست فروش رئال مادرید قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها