کد خبر : 1731323 | 24 دی 1399 ساعت 23:23 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

سیتی ۱- ۰ برایتون؛ پیروزی اقتصادی شاگردان پپ

منچستر سیتی موفق شد با تک گل فیل فودن برایتون را شکست دهد.

سیتی ۱- ۰ برایتون؛ پیروزی اقتصادی شاگردان پپ

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امشب از سری مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس میزبان برایتون بود که در نهایت این مسابقه با نتیجه 1-0 به سود شاگردان پپ گواردیولا خاتمه یافت.

 

مطابق انتظار منچسترسیتی کار را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 14 به اولین موقعیت مهم خود دست یافت؛ جایی که کوین دی بروین در مصافی تک به تک با دروازه برایتون مقابل دروازه بان این تیم مغلوب شد تا یک فرصت بسیار خوب را از دست داده باشد.

 

 

1562343

 

 

در دقیقه 19 برایتون موفق شد اولین موقعیت جدی خود را روی دروازه منچسترسیتی خلق کند اما ضربه آندره تروسارد با اختلافی کم از کنار دروازه عبور کرد.

 

در دقیقه 29 دروازه‌بان برایتون به اشتباه پاس به عقب مدافع این تیم را با دست مهار کرد و همین موضوع باعث شد که داور اعلام خطا کند. کوین دی بروین پشت توپ ایستاد اما ضربه او بعد از برخورد به مدافعان برایتون راهی کرنر شد.

 

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می‌شد منچستر سیتی موفق شد گلزنی کند. فیل فودن بعد از یک حرکت در عرض خوب با ضربه ای دقیق دروازه برایتون را باز کرد تا نتیجه در پایان 45 دقیقه ابتدایی 1-0 شود.

 

 

1562344

 

 

منچستر سیتی نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و می توانست در همان ابتدا توسط ریاض محرز به گل دوم دست پیدا کند اما این بازیکن مصافی تک به تک را از دست داد تا تغییری در نتیجه حاصل نشود.

 

چند لحظه بعد این برناردو سیلوا بود که به یک موقعیت خوب دست یافت اما ضربه این ستاره پرتغالی با بدشانسی محض به تیر دروازه برخورد کرد.

 

 

 

1562345

 

 

در ادامه نیز منچسترسیتی توپ و میدان را در اختیار داشت اما نتوانست گل دیگری وارد دروازه برایتون کند و حتی رحیم استرلینگ در دقیقه 92 یک پنالتی را هم از دست داد تا مسابقه با همان نتیجه 1-0 تمام شود.

دیدگاه‌ها