کد خبر : 1731352 | 25 دی 1399 ساعت 09:20 | 30.3K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش فلیک و مولر به حذف ناباورانه بایرن مونیخ

هانسی فلیک و توماس مولر از شکست شب گذشته بایرن مونیخ در جام حذفی آلمان به عنوان اتفاقی ناامید کننده یاد کردند.

واکنش فلیک و مولر به حذف ناباورانه بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چهارچوب رقابت های جام حذفی فوتبال آلمان به مصاف تیم گمنام هولشتاین رفت؛ در حالی که به نظر می‌رسید شاگردان هانسی فلیک کار آسانی برای پیروزی در این مسابقه خواهند داشت اما بایرن در کمال ناباوری در ضربات پنالتی از حریف خود شکست خورد تا رویای سه‌گانه در همین اوایل فصل برای باواریایی‌ها به اتمام رسیده باشد.

 

 

1562403

 

 

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ بعد از شکست تیمش مقابل هولشتاین گفت: "ما باید در منطقه دفاعی فشرده‌تر کار کنیم و در این امر پیشرفت داشته باشیم. فشار بیشتری روی فرد صاحب توپ به وجود آوریم و در منطقه دفاعی مطمئن تر ظاهر شویم. ما باید این شکست را فراموش کنیم و در تمرینات جمعه و شنبه عملکرد خوبی داشته باشیم."

 

فلیک در ادامه گفت: "این یک مبارزه برای کسب جام بود و شکست در آن به معنای پایان ماجراجویی ما در رقابت ها به حساب می آید. ما باید با آن کنار بیاییم و بعد از آن کارهای زیادی وجود دارد که باید انجام دهیم. این شوکه کننده بود و ما بسیار ناامید هستیم."

 

 

1562404

 

 

همچنین توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ درباره حذف از جام حذفی آلمان گفت: " این اتفاق ناراحت کننده بود. ما گل اول را به شکلی دریافت کردیم که مدت‌ها بود درباره آن صحبت کرده بودیم. کیل زیبا عمل کرد اما ما باید در بازی به پیروزی رسیدیم. سخت است که بگوییم ما همه توان خود را برای پیروزی به کار نگرفتیم اما در عین حال این یک شکست بسیار ناامید کننده بود."

دیدگاه‌ها