کد خبر : 1731353 | 25 دی 1399 ساعت 09:30 | 99K بازدید | 10 دیدگاه

دغدغه بزرگ تراکتور پیش از تقابل استقلال (عکس)

حضور ستاره تراکتور در بازی با استقلال یک دغدغه بزرگ برای سرخ پوشان فوتبال آذربایجان است.

به گزارش ورزش سه؛ تراکتور در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر، از ساعت 14:30 روز دوشنبه هفته آینده میزبان استقلال در ورزشگاه یادگار امام خواهد بود. این تیم در حالی خود را برای رویایی حساس روز دوشنبه آماده می کند که جای اشکان دژاگه در تمرینات خالی است. هافبک باتجربه تراکتور بعد از مصدومیت در بازی با شهرخودرو، برای درمان و دیدار خانواده اش به آلمان سفر کرد و به گفته باشگاه تراکتور از روز جمعه در تمرینات حاضر خواهد شد.

 

1562408

 

 

به این ترتیب ستاره سرخ پوشان تنها دو روز تا پیش از بازی حساس مقابل استقلال فرصت حضور در تمرینات را خواهد داشت. البته یک نکته مهم دیگر، میزان آمادگی فنی و البته شرایط درمان مصدومیت دژاگه است چرا که هنوز مشخص نیست مشکل مصدومیت او در مدتی که در آلمان بوده کاملا حل شده یا خیر؟

 

دژاگه در این فصل عملکرد خوبی برای تراکتور داشته و حضورش در ترکیب این تیم همواره حضوری مثمرثمر بوده اما نکته مهمتر حریفی است که تراکتور باید مقابل آن صف آرایی کند. تراکتوری ها می خواهند تمام قوا مقابل استقلال صف آرایی کنند و حضور دژاگه با توجه به عملکرد این بازیکن در تقابل های اخیر مقابل استقلال، می تواند بسیار مهم و حیاتی باشد.

 

 

1562406

 

طی تقابل های اخیر تراکتور و استقلال، اشکان دژاگه همواره بازی های خوبی انجام داده و درخشیده است. اشکان در آخرین تقابل دو تیم که مربوط به فینال جام حذفی بود، روی یک حرکت انفرادی زیبا و پس از دریبل مدافعان پیش روی خود، دروازه آبی ها را با ظرافت خاصی باز کرد. او دو فصل پیش و در دیدار هفته هجدهم تراکتور و استقلال نیز تک گل سه امتیازی سرخ پوشان را پس از کنترل توپ و طی کردن مسیری چند ده متری، با شوتی غیرقابل مهار باز کرده بود.

 

1562405

 

1562407

دیدگاه‌ها