کد خبر : 1731364 | 25 دی 1399 ساعت 11:02 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

دو باخت داشتیم و باید شهرخودرو را می‌بردیم؛

جعفری: تنها تیم با تماشاگر لیگ هستیم

هافبک نفت مسجدسلیمان از هواداران این تیم بخاطر حمایت‌هایی که در دیدارهای خانگی دارند، تشکر کرد.

 جعفری: تنها تیم با تماشاگر لیگ هستیم

به گزارش "ورزش سه"، سجاد جعفری با بیان اینکه بازی خوبی مقابل شهرخودرو انجام دادیم، اظهار کرد: پس از دو باختی که در دو هفته گذشته رقم خورد، باید این بازی خانگی را می‌بردیم چون شرایط جدولی ما تقریبا مشابه حریف بود و به همین دلیل مسابقه حساسی داشتیم. باید وضعیت‌مان را بهتر می‌کردیم که با تدابیر کادر فنی، دوندگی بچه‌ها و استفاده از موقعیت‌ها توانستیم به سه گل برسیم.

 

او ادامه داد: شهرخودرو اصلا در بحران نبود چون هفته قبل سایپا را شکست داده و شرایط خوبی داشت. از طرف دیگر آنها هم مثل ما موقعیت‌های خوبی به دست آوردند که البته نتوانستند از آنها استفاده کنند و به گل برسند. از طرف دیگر ما هم خیلی بهتر کار کردیم و سه امتیاز را گرفتیم.

 

هافبک دفاعی نفت مسجدسلیمان درباره اهمیت پیروزی مقابل شهرخودرو عنوان کرد: این برد قطعا در ادامه مسیر کمک زیادی به ما خواهد کرد چون با این پیروزی شخصیت تیم ما دوباره شکل گرفت و به نیمه‌ی بالای جدول رفتیم. در بازی‌های آینده هم با انگیزه وارد زمین می‌شویم تا روند رو به رشدمان را حفظ کنیم.

 

جعفری که پیش از این یک گل مقابل سپاهان به ثمر رسانده و برابر شهرخودرو دو پاس گل داد، در این باره ابراز کرد: گل زدن یا پاس گل در تیم ما معنی ندارد. تمام مجموعه تیم همدل هستیم و برای موفقیت نفت مسجدسلیمان تلاش می‌کنیم. پاس گل من حاصل یک کار گروهی است و فقط مربوط به من نمی‌شود.

 

او ضمن تشکر از هواداران نفت مسجدسلیمان گفت: واقعا دم تماشاگران ما گرم که در هر سرما و گرما، گرد و غبار شهر مسجدسلیمان و تمام مشکلات و محدودیت‌هایی که برای حضور در ورزشگاه دارند، هنوز هم از پشت بام منازل، تپه‌ها و ساختمان‌های اطراف استادیوم بازی ما را نگاه کرده و تیم را تشویق می‌کنند. ما تنها تیم با تماشاگر لیگ برتر در دوران کرونایی هستیم و برد مقابل شهرخودرو را به آنها تقدیم می‌کنیم.

دیدگاه‌ها