کد خبر : 1731370 | 25 دی 1399 ساعت 11:12 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

قائد رحمتی: بازی با ماشین سازی سخت است

محمود قا ئد رحمتی که در پست هافبک دفاعی در ترکیب نساجی به میدان می رود در دو هفته اخیر می توانست یکی از بازیکنان تاثیر گذار تیم مازنی باشد.

قائد رحمتی: بازی با ماشین سازی سخت است 

به گزارش "ورزش سه"، در بازی با پیکان گل صحیح او از سوی داور مردود اعلام شد و در بازی با صنعت نفت آبادان هم در یک قدمی دروازه توپ را به بیرون زد در حالی که می توانست بازی را به تساوی بکشاند. 

 

او در خصوص بازی با صنعت نفت می گوید: بازی خیلی سختی داشتیم، چون صنعت‌ نفت‌ آبادان مدعی نشان داده اما در همین بازی، ما بد کار نکردیم اما نمی‌دانم چرا هرچه زدیم به در بسته خورد. واقعاً خودمان هم از این شرایط کلافه شده‌ایم و انتظار نداشتیم در ورزشگاه وطنی، بازی را به صنعت نفت واگذار کنیم. ما بچه‌ها واقعاً ناراحت هستیم، به‌خصوص برای آقای وحید فاضلی. فاضلی واقعاً مربی خوبی است و اگر به او فرصت داده شود، قطعاً یکی از بهترین مربیان خواهد شد.

 

1562432

 

بازیکنی که سابقه بازی در تیم سپاهان را هم در کارنامه دارد در مورد شرایط اینروزهای نساجی می گوید: خودمان هم انتظار نداشتیم از بالای جدول ناگهان به پایین جدول سقوط پیدا کنیم. روند ما رو به رشد است، نمی‌دانم چرا نتیجه نمی‌گیریم و امیدوارم این طلسم از بازی بعدی بشکند اما باید به هواداران حق بدهیم آنها عاشقانه نساجی را می‌پرستند و ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که آنها را خوشحال کنیم. بازی با ماشین‌سازی خیلی سخت است، چون هر دو تیم شرایط نزدیک بهم دارند و این دیدار مثل فینال می‌ماند. هر طور شده حریف را می‌بریم تا همه دوستداران نساجی از این استرس رها شوند.

دیدگاه‌ها